مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تا پایان سال بیش از هزار نفر از طلاب در قالب اردوهای جهادی طلاب و روحانیون به مناطق محروم جنوب استان کرمان اعزام می‌شوند که بخشی از آن انجام شده است.
کد خبر: ۵۲۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 26 November 2017
حجت‌الاسلام محسن سنجری، با بیان اینکه بسیج 20 میلیونی پنجم آذر سال 58 و فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شده اظهار داشت: در ادامه این حرکت در سال 67 به دستور امام خمینی(ره) بسیج طلاب و دانشجویان شکل گرفت.

وی با اشاره به پیام امام خمینی(ره)، بسیج طلاب و دانشجویان را ضروریترین قشر بسیج دانست و افزود: طلاب و دانشجویان باید با تمام توان خود از اسلام و انقلاب دفاع کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امام راحل سال‌ها پیش بسیجیان را از خطر نفوذ دشمنان در انقلاب و نظام هشدار داده‌اند گفت: پیام امام خمینی(ره) به بسیجیان سرمشق و راهبرد ما در همه زمینه‌ها و مراحل است.

وی از اعزام بیش از هزار نفر از طلاب در قالب ارودوهای جهادی طلاب و روحانیون به مناطق محروم جنوب استان کرمان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: این اقدام در راستای محرومیت‌زدایی و ترویج فرهنگ جهادی انجام می‌شود.

سنجری بیان کرد: آموزش عقیدتی سیاسی طلاب و روحانیون از دیگر برنامه‌های بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار