نایب رییس فراکسیون امید گفت: 110 نفر فرم عضویت فراکسیون امید را پر کرده اند و باید مانع ریزش اعضای فراکسیون شویم.
کد خبر: ۵۲۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷ 15 November 2017
به گزارش تابناک : «عبدالکریم حسین‌زاده»، عضو هیات رییسه فراکسیون امید، پیرامون بحث شفافیت لیست اعضای فراکسیون امید گفت: شفافیت لیست امید در بین تعطیلی مجلس، جلسه رای اعتماد و تعطیلی مجدد قرار گرفت به همین منظور به زودی اعلام خواهد شد.

او ادامه داد: این مسئله تبدیل به یک مطالبه مردمی شده و ما وظیفه داریم به این مطالبه جامه عمل بپوشانیم. 

نایب رییس فراکسیون امید با تاکید بر اینکه «در ابتدای مجلس ششم یک قالب کاری داشتیم که روش و اساس کار ما را در فراکسیون مشخص می کرد» تصریح کرد: به اعتقاد ما هرکس با هر شخصیت و منش سیاسی که وارد مجلس می‌شود باید پایبند به فراکسیونی که در آن عضویت دارد، باشد. روزی که مردم باید به نمایندگان خود رای دادند وظیفه خود را انجام دادند و توقع دارند در مقابل نتیجه آن را شاهد باشند.

حسین زاده متذکر شد: کسانی که تاکنون فرم عضویت فراکسیون امید را امضا کرده‌اند، حدود 110نفر هستند ولی به کسانی که اطلاع نداشته‌اند، فرصت داده شده زودتر اقدام کنند. 

نایب رییس فراکسیون امید با اشاره بر اینکه «نمایندگی قائم به ذات است و فراکسیون ها هم در حاشیه مجلس ایجاد می‌شود» افزود: عقل سیاسی و اخلاق ایجاب می‌کند ما به تشکل خود وفادار باشیم اما در این بین پیش می‌آید فراکسیون ریزش پیدا کند و افرادی از تصمیم کلان فراکسیونی پیروی نکنند. نباید محل دلخوری به وجود آورد بلکه باید خود را بازسازی و خودسازی کنیم. 

او تصریح کرد: اگر قرار باشد در هر تصمیم فراکسیونی دلخوری و ریزش پیش بیاید، چیزی از فراکسیون باقی نخواهد ماند و باید جلوی چنین اتفاقی را بگیریم. 

حسین زاده در خاتمه گفت: زمان انتشار لیست امید در میانه سال دوم قرار داریم، شاید کمی برای شفاف سازی و انتشار لیست امید دیر شده باشد ولی امیدواریم هرچه زودتر این اقدام را به انجام برسانیم. 





منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار