رئیس هیئت کاراته خراسان‌رضوی گفت: خانه کاراته خراسان‌رضوی دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۲۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 11 November 2017
به گزارش تابناک : سعید رزم‌آرا اظهار داشت: در حال حاضر هیچ اسپانسری از هیئت کاراته استان خراسان‌رضوی حمایت نکرده و کمک‌های انجام شده برای هزینه‌های وجود چهار تیم در لیگ برتر از هیئت کاراته خراسان‌رضوی و بخش اندکی از خانواده‌ها تامین می‌شود.

رئیس هیئت کاراته خراسان‌رضوی با اشاره به انجام استعدادیابی ورزش کاراته در سه ماه تابستان در حدود 50 پایگاه و اعزام ورزشکاران کاراته به اردوی استانی گفت: در مسابقه روز گذشته با شرکت 500 نفر ورزشکار کاراته خراسان‌رضوی نفرات برتر انتخاب و به اردوی تیم ملی که در بهمن ماه برگزار می‌شود می‌پیوندند.

رزم‌آرا با اشاره به فعالیت حدود 10 هزار ورزشکار کاراته در خراسان رضوی افزود: هیئت کاراته در تمامی شهرستان‌های دارای سازمان‌های ورزشی متفاوت خراسان‌رضوی از جمله کلات، نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، قوچان و نظایر آن باشگاه ورزشی و مربی کاراته دارد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که در خراسان‌رضوی تا پایان سال 96 در نظر داریم برگزاری ارتقاء درجه داوری کاراته، اعزام ورزشکاران کاراته به مسابقات تیم ملی، حضور در چهار هفته پایانی از هشت هفته لیگ برتر و مهم‌ترین آنها افتتاح خانه کاراته برای نخستین‌بار در کشور بوده که حدود 90 درصد از طرح اجرای آن پایان یافته و در دهه فجر افتتاح می‌شود.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار