رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: بیشترین جرائم سایبری این استان در حوزه مالی و اقتصادی و در این میان برداشتهای غیرمجاز و دسترسی به حسابهای بانکی افراد مهمترین موارد است.
کد خبر: ۵۱۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 01 November 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ جواد جهانشیری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از کلانتریهای سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه اخلاقی نیز انتشار اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و در حوزه اجتماعی قمار آنلانین به ترتیب بیشترین جرائم سایبری را در خراسان رضوی تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون وقوع جرائم سایبری در خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه 64 درصد افزایش یافته و به همین میزان کشفیات و تعداد دستگیریها نیز رشد داشته است.
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش کاربران و ضریب نفوذ اینترنت در شهرهای استان تهدیدات در حوزه جرائم سایبری افزایش یافته اما با تلاش رده های انتظامی و امنیتی اهداف و سیاستهای تدوین شده پلیس فتا در کاهش جرائم محقق می شود. 

* افزایش 83درصدی جرائم سایبری در سبزوار 
فرمانده انتظامی سبزوار نیز گفت: ظرف 6 ماه نخست امسال وقوع جرائم سایبری در این شهرستان 83 درصد و تعداد متهمان 135 درصد بیشتر شده است.
سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی افزود: همچنین کشف پرونده های جرائم سایبری پلیس فتا در این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال 75 درصد افزایش داشته است.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار