مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه با حمایت‌های مردم و مسئولین که از سپاه پاسداران صورت گرفت ادامه داد: خوشبختانه شاهد وحدت یکپارچه ای در جامعه هستیم که در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پاسخ مطلوبی به یاوه گویی‌های ترامپ داده خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 28 October 2017
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان عنوان کرد: کل دانش‌آموزان استان ۲۷۸ هزار نفر هستند که نیمی از آن‌ها عضو بسیج هستند.

به گزارش ایکنا؛ مرتضی سیاوشی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان، چهارشنبه، ۳ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه ورود به واقعه تاریخی مهم ۸ و ۱۳ آبان ماه هستیم.

وی افزود: ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و هشتم آبان ۱۳۵۹ نیز سالروز شهادت دانش آموز بسیجی حسین فهمیده است.

سیاوشی اضافه کرد: روز ۱۳ آبان ماه همزمان با سراسر کشور، دانش آموزان بسیجی و انقلابی استان همدان در کنار مردم ولایت مدار این سرزمین به یاوه گویی‌های رئیس جمهور احمق آمریکا پاسخ محکمی خواهند داد که طبق فرموده امام سجاد(ع): «خدا را باید شکر کرد که دشمنان ما مردمانی احمق هستند» وجود چنین دشمن نادانی جای شکر دارد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه با حمایت‌های مردم و مسئولین که از سپاه پاسداران صورت گرفت ادامه داد: خوشبختانه شاهد وحدت یکپارچه ای در جامعه هستیم که در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه پاسخ مطلوبی به یاوه گویی‌های ترامپ داده خواهد شد.

وی ابراز کرد: این مجموعه از سال ۹۶با راهبرد دانش آموز محوری و رویکرد تربیتی و انقلابی برنامه‌های متنوعی را در دستور کار خود داشته و دارد که از این میان می‌توان به برگزاری طرح یاوران ولایت با شعار دانش آموز انقلابی و ولایی اشاره کرد که این طرح به مدت ۲ هفته با هدف کادر سازی دانش آموزان انقلابی در مرکز استان انجام گرفت.

سیاوشی اضافه کرد: شرکت ۲۰۰ دانش آموز در اردو‌های جهادی فصل بهار و حضور هزار دانش آموز در اردوی طرح هجرت در تابستان سال جاری گام‌های مهمی در تحقق اهداف والای اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال ۱۶ هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد ،یادآور شد: این مجموعه به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و هشت سال دفاع مقدس، برگزاری اردوی راهیان نور را در برنامه سالانه خود دارد که امسال سه هزار و ۷۰۰ دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب و ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر دیگر نیز تا پایان اسفند ماه از مناطق جنوب بازدید خواهند کرد.

وی گفت: برگزاری شورای علوی و فاطمی با حضور دانش آموزان نخبه که به بررسی مسائل و چالش‌های دانش آموزی می‌پردازد از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی استان است، برگزاری سوگواره احلی من العسل و رهروان حضرت قاسم(ع) با حضور دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز در حسینه امام همزمان با شهادت حضرت قاسم(ع) از برنامه‌های دیگر این مجموعه است.

سیاوشی با بیان اینکه کل دانش آموزان استان ۲۷۸ هزار نفر است که نیمی از آنها عضو بسیج هستند عنوان کرد: برگزاری حلقات صالحین در قالب ۲۶۱ حلقه متربی و ۱۱ حلقه سرگروه نیز از برنامه‌هایی است که توسط سازمان بسیج دانش آموزی استان اجرایی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه روز ۸ آبان ماه روز بسیج دانش آموزی نام گرفته است گفت: ۸ تا ۱۳ آبان ماه به هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است که حدود ۲۳ عنوان برنامه همزمان با سراسر کشور در این استان طی این هفته برگزار خواهد شد.

وی گفت: هفتم آبان ماه همزمان با اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی، «دانش آموز ابسیجی، اخلاق و پایداری» نام گرفته است که در این روز مجمع هم فکری شورای علوی و فاطمی و دیدار نخبگان این شورا با استاندار در محل استانداری انجام خواهد گرفت.

سیاوشی اظهار کرد: دوشنبه، ۸ آبان ماه به نام «دانش آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی» نام گرفته است که آیین صبحگاه سراسری و نواخته شدن زنگ ایثار وشهادت در دبیرستان ابن سینا با سخنرانی سردار فرجی اجرایی خواهد شد، ساعت ۱۰ صبح همان روز نیز در مدرسه تهذیب یادواره ۱۰۷۴ دانش آموز شهید استان با سخنرانی سردار مجیدی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز در ۸ آبان ماه همین روز انجام خواهد گرفت افزود: سومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی به نام «دانش آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری» مزین شده است که ثبت نام لیگ علمی پایا در این روز انجام خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: ۱۰ آبان ماه همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج دانش آموزی که به «دانش آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری» نام گرفته است اعزام ۱۰ دانش آموزان نخبه بسیجی استان به چهارمین اجلاس گنگره ملی هم‌فکری آینده سازان به مدت ۴ روز در تهران خواهد بود.

سیاوشی یادآور شد: در پنجمین روز از هفته بسیج دانش آموزی با عنوان «دانش آموز بسیجی، شجاعت و آرمان خواهی» عطر افشانی، غبارروبی مزار شهدای دانش آموز و معلمان، دیدار با نماینده ولی فقیه و برگزاری نشست‌های بصیرتی و معرفتی ویژه فرماندهان واحد‌های پیشگام در مدرسه ریحانه النبی انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بیان کرد: جمعه ۱۲ آبان ماه و ششمین روز از هفته بسیج دانش آموزی نیز، عنوان «دانش آموز بسیجی، انتظار و عدالت خواهی» گرفته است که در این روز حضور منسجم دانش آموزان در نماز جمعه و سخنرانی یکی از دانش آموزان بسیجی پیشگام قبل از خطبه نماز جمعه را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان ماه همزمان با آخرین روز از هفته بسیج دانش آموزی که به نام «دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبار ستیزی» مزین شده است حضور منسجم دانش آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در محل امامزاده عبدالله(ع) را خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار