مدیر موزه علوم و تاریخ طبیعی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: موزه علوم و تاریخ طبیعی مشهد سالانه پذیرای ۳۰ هزار دانش آموز است.
کد خبر: ۵۱۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 28 October 2017
به گزارش تابناک : سیدحسین حسینی اظهار داشت: موزه علوم و تاریخ طبیعی با سابقه‌ترین موزه علمی با 17 سال قدمت است و به عنوان نخستین پایگاه فهم درسی دانش‌آموزان در مشهد مقدس فعال است.

مدیر موزه علوم و تاریخ طبیعی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با اشاره به اینکه موزه علوم و تاریخ طبیعی دارای افتخار ثبت انجمن بین‌المللی یومک است، گفت: موزه علوم و تاریخ طبیعی زمینه آشنایی با تکنیک‌های جدید آموزشی را فراهم می‌کند.

حسینی افزود: هدف ما در این موزه آموزش جدید و جذاب است که انگیزه یادگیری در دانش‌آموز را تقویت می‌کند. همچنین سعی بر این شده که  کارگاه‌هایی برای معلمان برگزار شود که در آنها با تکنیک‌های جدید آموزش آشنا شوند.

 وی خاطرنشان کرد: سالانه پذیرای 30 هزار دانش‌آموز از نقاط مختلف هستیم و باید گفت موزه علوم و تاریخ طبیعی دارای ایستگاه‌های مختلف از جمله هوا و فضا، نجوم، خلاقیت و مهندسی و سایر مواردی از این قبیل بوده که مهم‌ترین آنها شیمی است.

حسینی افزود: در حال حاضر سیستم آموزشی دارای مشکل است و باید از مدل‌های جدید آموزش از قبیل بازی استفاده شود و مدیران آموزشی باید در سیستم آموزشی خود پرورش را هم جای دهند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار