نایب رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: طرح‌ها و مانور‌های بازرسی با کمک 65 بازرس در سطح شهر انجام می‌شود و همواره واحد‌های صنفی و مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌ها را کنترل می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 21 June 2015
علی خاوری در نشست خبری که به مناسبت هفته اصناف در ساختمان اتاق اصناف مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بنا به تاکید مقام معظم رهبری و لزوم توجه بر اقتصاد مقاومتی نخستین روز هفته اصناف به نام اصناف و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است.

وی افزود: دومین روز هفته اصناف به عنوان اصناف همدلی و همزبانی، روز سوم با عنوان اصناف و حمایت از مصرف کننده، روز چهارم اصناف، بسیج، ایثار و شهادت، روز پنجم با عنوان اصناف اخلاق و معنویت، روز ششم با عنوان اصناف، آموزش و ارتقای علمی و روز هفتم با عنوان اصناف و جامعه امن نامگذاری شده‌ است و در این هفته برنامه‌ها در این محور‌ها برگزار می‌شود.

خاوری اعلام کرد: سال گذشته تعداد 13 هزار و 677 مورد به واحد‌های صنفی اخطار پلمب داده شد و از این تعداد 5 هزار و 285 واحد صنفی در شهر مشهد پلمب شد همچنین در سال گذشته یک هزار و 838 مورد تخلیه ملک، 3 هزار و 908 مورد درخواست فک پلمب، 12 هزار و 49 مورد درخواست اجرای ماده 27 و یک هزار و 651 مورد نیز درخواست اجرای ماده 28 صادر شده است.

نایب رئیس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه اتاق اصناف در قالب چهار پایگاه در سطح شهر تدابیر ویژه‌ای برای نظارت و کنترل واحد‌های صنفی با کمک اتحادیه‌ها دارد، بیان کرد: طرح‌ها و مانور‌های بازرسی با کمک 65 نفر بازرس در سطح شهر انجام می‌شود و همواره واحد‌های صنفی و مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌ها را کنترل می‌کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال همکاری با کشور‌های همسایه و روابط خارجی هستیم، گفت: با حضور هیئتی متشکل از 20 نفر از نمایندگان واحد‌های صنفی هرات در مشهد مذاکراتی در مورد همکاری بیشتر اتاق هرات و مشهد صورت گرفت که به دنبال ایجاد همکاری‌های بیشتر هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار