نخستین همایش بانوان بسیجی با محوریت مذاکرات هسته ای در حسینیه قرآن و عترت مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 21 June 2015
عضو شورای شهر مشهد در این مراسم با بیان اینکه دولت تاکنون برنامه مدونی ارائه نکرده است اظهار کرد: طی ۲ سالی که از فعالیت دولت می گذرد در هیچ یک از عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، مالی و پولی برنامه‌ای ارائه نشده است چرا که تمام توجه دولت بر روی مذاکره متمرکز شده است.

خلیل موحد در این همایش عنوان کرد: دولت با کشوری پشت میز مذاکره نشسته که تاکنون ۸۴ کودتا داشته و حتی علیه سفید پوستان و سیاهپوستان کشور خودش هم رحمی نداشته است.

وی با بیان اینکه در شرایط داخلی مردم از نخبگان جلوتر هستندخاطر نشان کرد: فرانسه کشوری است که ۷ ۶ درصد و آمریکا با بیش از ۳۰۰ میلیون جمعیت، ۲۵ درصد از برقشان را از انرژی هسته‌ای تامین می‌کنند پس چرا ما باید اجازه دهیم که فعالیت هسته ای متوقف شود.

موحد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه من اجازه نمی‌دهم مراکز نظامی توسط آمریکا بازدید شود، چرا که هیچ کشوری در دنیا چنین اجازه‌ای نمی‌دهد عنوان کرد: ایشان در جایی دیگر می‌گویند من اجازه نمی دهم استکبار ما را تحقیر و دانشمندان هسته‌ای را تهدید کند.

عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه هیچ کشوری تصور نمی‌کرد سانترفیوژهای ما بدون وابستگی کار کند، افزود: مقام معظم رهبری جایگاه دشمن را تببین کرده و بارها تاکید کرده اند که توسعه هسته‌ای نباید عقب بیفتد و به بهانه انرژی هسته‌ای هیچ شخصی اجازه ندارد، امنیت ملی‌مان را به خطر اندازد.

مقاومت بیشتر غرب را ذلیل می کند

موحد با تاکید بر اینکه غرب نیازمند مذاکره با ماست و هرچه مقاومت کنیم ذلیل‌تر می‌شوند، ادامه داد: شرایط فعلی بسیار حساس است و ولی خدا نیازمند یاری ماست.

عضو شورای شهر ادامه داد: با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری شاخص های مقاومت را در سال ۹۲ و ۹۴ بیان کردند، ادامه داد: شما بسیجیان موظفید که اطلاعات تان را به روز و تقو یت کنید، چرا که در آینده‌ای نزدیک، احتمال وقوع توافق وجود دارد که مقام معظم رهبری در برابر آن موضع بگیرند.

موحد با بیان اینکه باید پیش زمینه‌ای فراهم شود که رهبری با قدرت بیشتری به میدان بیاید، عنوان کرد: سایت‌ها، دانشگاه‌ها و نخبگان باید بستری را فراهم کنند تا مفاهیم مقاومت توسعه یابد.

عضو شورای شهر در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: انقلاب ایران بسیار باشکوه بود، اما به مدیریت پیامبر اکرم (ص) نمی‌رسد، چرا که ۱۰ سال اول رسالت پیامبر اکرم (ص) مدیریتشان به حدی قوی بود که انقلاب در جزیره العرب که از پیشرفت محروم بود، اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) در عرض کمتر از ۱۳ سال مکه را فتح کردند و این انقلاب موجب تربیت العظمی شد، خاطر نشان کرد: اگر مردم پای نظام و انقلاب نایستند، بستر انحراف در جامعه پدیدار می شود.

موحد با اشاره به انقلاب باشکوه ایران خاطر نشان کرد: انقلاب ایران زخم کاری به استکبار زد و زمانی که دهکده جهانی در حال شکل گیری بود، ایران شوروی را بر خاک زد.

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) پی به جایگاه آمریکا در حکومت شاهنشاهی برده بودند به همین دلیل آن را مورد هدف قرار دادند، افزود: با اشاره به دخالت آمریکا در کشورهای افغانستان، عراق، سوریه می‌توان اذعان داشت که دیگر این کشور نمی تواند در منطقه دخیل باشد.

برخی افراد دشمن را انکار می کنند

وی با اشاره به اینکه برخی وجود دشمن را انکار می‌کنند و برخی دیگر بر این تصورند که دشمن وجود دارد اما حضور آن را در عرصه‌های مختلف تکذیب می‌کنند، افزود: نخست باید باور داشته باشیم که دشمن حضور دارد و دوم آنکه باید بدانیم دشمن چه توانایی‌هایی دارد و اگر این مساله را درک کنیم بر دشمن فائق خواهیم آمد.

موحد با اشاره به اینکه اگر دشمن را نفی کنیم خلاف نصی قرآن را مرتکب شده‌ایم، خاطر نشان کرد: خدای ناکرده اگر به بی بصیرتی دچار شدیم دستاوردهای انقلاب از بین خواهد رفت.

عضو شورای شهر ادامه داد: ایران در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل ۸۳ کشور ایستاد و براساس اطلاعاتی که اینجانب گردآورده‌ام، تاکنون دشمن ۱۸۳ مورد فتنه بزرگ بعد از انقلاب مرتکب شده است.

وی ادامه داد: باعنایت الهی، در شرایط تحریم سفینه به فضا پرتاب می کنیم، تجهیزات نظامی و ده‌ها موشک ساخته‌ایم و با این شرایط کمر دشمن شکسته شده و او را پریشان کرده‌ایم.

موحد با اشاره به اینکه ۲ سال در برابر هجمه‌های دشمن کوتاهی کردیم و متحمل هزینه‌های زیادی شدیم که به شرایط قبل بازگردیم، افزود: روش مقابله با دشمن اجتماع و وحدت است و این وحدت یک محور بیشتر ندارد و آن هم اطاعت از ولایت است.

عضو شورای شهر با بیان اینکه بنا به گفته امام خمینی (ره) باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا کشور آسیب نبیند، یادآور شد: رهبری از دولت نهم تکریم و تمجید کردند، چرا که این دولت مسیر مقاومت را طی می کرد، اما زمانی که در ادامه مسیر سستی کرد رهبری تکریم و تاییدشان را از آن دولت برداشتند.

وی با انتقاد از سخنان برخی مبنی بر اینکه صلح امام حسن (ع) را با شرایط امروز منطبق می‌دانند، افزود: صلح امام حسن برای سیر کردن شکم نبود و ایشان می‌خواستند پوسته اسلام نریزد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار