تهیه‌کننده‌ سریال رمضانی «دردسرهای عظیم» درباره‌ی گرایش تلویزیون به سریال‌های طنز در ایام رمضان اظهار کرد: در شرایطی نیستیم که غم و غصه به مخاطب تزریق کنیم؛ هر چند قدم زدن در فضای ملودرام منافاتی با این ایام ندارد.
کد خبر: ۵۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 21 June 2015
مهران مهام علت گرایش تلویزیون به سمت سریال‌های طنز در ایام رمضان را استقبال مخاطبان عنوان کرد و گفت:‌ در حال حاضر با توجه به شرایط اجتماعی که داریم صحیح نیست که غم و غصه به مخاطبان تزریق کنیم؛ به ویژه در ایام رمضان علت گرایش رسانه به سریال‌های طنز هم به تقاضای مردم برمی‌گردد. اگر مردم از سریال «پایتخت» استقبال نکنند دیگر ساخته نخواهد شد و البته اساسا این وظیفه رسانه است که بداند سلیقه مخاطب چیست و همچنین میزان سلیقه مخاطب را بالا ببرد.

این تهیه‌کننده در عین حال اظهار کرد: البته ما به ملودرام هم نیاز داریم و قدم زدن در فضای ملودرام منافاتی با این مساله ندارد. در این زمینه حتی مجموعه «دردسرهای عظیم» جدی‌تر از سال گذشته دنبال می‌شود. در این سریال برای خنده استفاده ابزاری نکرده‌ایم و سریال بسیار قصه‌محور است.

مهام در بخش دیگر از گفت‌وگوی خود از حضور داریوش اسدزاده به عنوان بازیگر مهمان خبر داد و گفت: تصویربرداری این مجموعه تا پایان رمضان در تهران ادامه دارد و تاکنون 75 درصد از آن به سرانجام رسیده است.

تهیه‌کننده «دردسرهای عظیم» در پایان یادآور شد: این مجموعه 17 بازیگر اصلی دارد و در حال حاضر نیز داریوش اسدزاده به عنوان بازیگر مهمان برای ایفای نقش در این مجموعه حضور پیدا کرده‌اند.

 مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، فریده سپاه منصور، زهره فکور صبور، مهران رجبی، امیرحسین صدیق، مه لقا باقری، اشکان اشتیاق، شهین تسلیمی، حسین محب اهری، امیر غفارمنش، سولماز غنی، صفا آقاجانی، فرزاد حاتمیان، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، قدرت‌الله صالحی، آرزو مفتاحی،ساحل بکرانی و... در سریال «دردسرهای عظیم» بازی دارند. داریوش اسدزاده نیز به تازگی در چند سکانس کوتاه جلوی دوربین این سریال رفت که در دکور لوکیشن خانه سالمندان تصویربرداری شد.

این سریال در 26 قسمت در حال تولید است. نویسندگی این سری را علیرضا کاظمی‌پور و امیر عربی همزمان با تصویربرداری بر عهده دارند و در خلاصه داستان آن آمده است: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین و آمدن خانواده لطیف از شهرستان و دعوت از خانواده پدری بهار، آن دو دچار دردسرهای فراوانی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند، سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنان را حل و فصل کند، اما ... .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار