در راستای برگزاری گرامیداشت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار ستادی با همین عنوان با محوریت استانداری، خانه مطبوعات استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تشکیل می شود.
کد خبر: ۵۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 20 June 2015
مدیر کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی در دیدار با جمعی از اعضای خانه مطبوعات استان خراسان رضوی با بیان اینکه از روز خبرنگار به عنوان نقطه عطف تعامل رسانه و روابط عمومی می توان یاد کرد افزود: پیشنهاد می شود در این روز از منظر رسانه ها، روابط عمومی های برتر و از نگاه روابط عمومی ها رسانه های برتر مععرفی و تجلیل شوند.

امیر پورمهدی از آمادگی استانداری برای گرامیداشت مقام خبرنگار و برگزاری ستاد روز خبرنگار خبر داد و گفت: روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای نشست و برگزاری جلسات مشترک با روابط عمومی ها است.

روابط عمومی ها موظف به همکاری با رسانه ها هستند

وی با بیان اینکه تعامل سازنده و همکاری روابط عمومی ها با خبرنگاران در دستور کار قرار گرفته است بیان کرد: در این راستا روابط عمومی ها را از بی سرپرستی نجات دادیم و برای آنها ستادی تشکیل دادیم تا به شکل سازماندهی شده فعالیت کنند و لذا با کمک رسانه ها این پیکره و سازمان می تواند شکل گیرد.

وی با پیشنهاد طرح «یک روز با رسانه» توضیح داد: در این طرح بر آن هستیم روابط عمومی های دستگاه های اجرایی به صورت گروهی هر روز در یکی از رسانه های حضور یابند با فعالیت و حوزه های کاری آنها آشنا شوند.

سید جلال فیاضی عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی با اشاره به برخی نقدها افزود: نقطه افتراق، بحث اطلاع رسانی نیست بلکه مربوط به نقد ها و گزارش هایی است؛ که در این زمینه طرفین باید به نقطه مشترکی برسند.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی فعالیت پایگاه های خبری بدون مجوز را یکی از مشکلات موجود در فضای رسانه استان عنوان کرد و افزود: این پایگاه ها حتی در برخی محافل رسمی نیز دعوت می شوند.

مجتبی نوریان مدیر خانه مطبوعات استان نیز با اشاره به اینکه هر سال برنامه هایی به صورت مجزا از طرف ادارات و برخی روابط عمومی ها به همنیمناسبت برگزار می شود ادامه داد: با توجه به برنامه های خاصی که دستگاه ها جداگانه برای این روز تدارک می بینند می توان با یکپارچه سازی آن بررونق هر چه بیشتر مراسم در خور شان خبرنگاران اقدام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار