تحول معنوی 1
قابل توجه بساز و بفروشهای حرفه ای که به دنبال شکار خانه‌های کلنگی باموقعیت خوب هستند تا خراب کنند وبسازند: خانه دل را دریابید!
کد خبر: ۴۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 20 June 2015
خانه کلنگی دل به وسعت بی‌نهایت باسند شش دانگ ملکی بامالکیت خدای متعال جهت مشارکت درساخت واگذارمیشود.
تصورکنید وقتی قراراست خانه ای ساخته شود اگر بدون یک نقشه کلی بخواهیم اتاق به اتاق بسازیم و پیش برویم چقدر خانه ناموزون وناهماهنگ وبی قواره ای خواهیم ساخت.
همانطور که در خانه سازی نیازمند یک نقشه هستیم تا طبق آن کار را اصولی پیش ببریم در خودسازی نیز یک طرح کلی لازم است تابشود زیر مجموعه ها را برطبق آن ساخت.
موفقیت شغلی ومالی، موفقیت در ازدواج، در همسرداری،تربیت فرزند،ارتباطات اجتماعی و... همگی بخشهای مختلف وزیرمجموعه های بنای انسان کامل وموفق است اما نقشه کلی این بنا، موفقیت وکمال معنوی است.
چون موفقیت معنوی به معنای کسب توفیق بیشتر در مسیربندگی خداست و همه آیتم هایی که به عنوان زیر مجموعه خودسازی مطرح شد نتیجه های قطعی بندگی است.
پس اگر بخواهیم خانه کلنگی رفتارهاو عقاید گذشته را خراب کنیم و بجای آن ساختمانی نو بنا کنی به نقشه کلی موفقیت معنوی نیازمندیم.
عملیات خراب کردن واحداث مجدد خانه دل را تحول معنوی گویند.
حتمأ شماهم دیدیدکه برای ساخت وساز درفصل زمستان مشکلات زیادی وجود دارد وگاهی براثر بارش برف و باران یاسردی هوا ممکنه کار متوقف بشه یا با زحمت مضاعف پیش برود.
همانطور که برای ساخت وساز در بعضی فصلها بستر مناسبتری وجود دارد بهترین فصل خودسازی وتحول معنوی نیز فصل فوران چشمه رحمت یعنی ماه مبارک رمضان است.
 ماهی که حتی خواب روزه دارش را عبادت می‌نویسند و دم وبازدمش راتسبیح. فصلی که ابرهای تیره و تار شیطانی‌اش محبوسند و از سرمای دسیسه‌هایی که کار ر ابه تعطیلی بکشانند خبری نیست و فقط کافی است که کار طاقت فرسا در داغی هوای نفس را تاب بیاوری.
سود سرشار این ماه از آن کسی است که هم متوجه خانه کلنگی قلبش شود وهم بهترین فرصت ساخت وساز آن راشکار کند.
درادامه برای هوشیاران این ماه قوانین تحول معنوی راخواهم گفت.

سید مصطفی هاشمی محجوب - تابناک خراسان رضوی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار