نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: پیام 270 شهید غواص دفاع مقدس در فضای بین المللی عزت آفرینی، مقاومت در مقابل سلطه گران و اقتدار در حفظ منافع ملی در برابر زیاده خواهان است.
کد خبر: ۴۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 19 June 2015
تابناک بوشهر: آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهرافزود: پیام این شهیدان در فضای ملی نیز جهاد، پایداری، دیانت و ولایتمداری است.

وی یادآورشد: آیین تشییع باشکوه شهدای غواص همراه با پیام رهبر فرزانه انقلاب نشان از عظمت و بزرگی شهدا و همچنین وفاداری مردم ولایت مدار ایران اسلامی به آرمان ها و ارزش های دینی است.

صفایی بوشهری افزود: درس اصلی شهدای غواص به ملت ایران این بوده که در فضای انقلاب اسلامی باید با تمام وجود حریم دین، میهن، انقلاب و ارزش ها را پاسداشت.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد:برخی از اشخاص خروج از رکود و حل مشکلات اقتصادی را در گرو به نتیجه رسیدن مذاکرات می دانند در حالی است که این اندیشه از نگاه علمی و دانش اقتصادی و مبانی سیاست راهبردی قابل تامل و دارای اشکال است.

امام جمعه بوشهر گفت: رفع تحریم در اقتصاد کشور بی تاثیر نخواهد بود ولی رفع آنها اینگونه هم نیست که اقتصاد ایران را شکوفا کند.

وی افزود: زمینه شکوفایی اقتصاد ملی در داخل کشور و اتکا به اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

صفایی بوشهری تصریح کرد: کشورهای غربی اگر تحریم های هسته ای را از ایران بردارند تحریم های دیگری بر کشور اعمال می کنند زیرا آنها اساسا مخالف انقلاب و اسلام هستند.

وی یادآور شد: زمینه موفقیت درمذاکرات هسته ای اقتدار داخلی است و با رسیدن به اقتدار داخلی طرف های غربی مجبور به پذیرفتن حقوق ما خواهند شد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان سلطه و آمریکا که روند مذاکرات هسته ای را تحت تاثیر قرار داده، گفت: کشورهای غربی احساس می کنند که کشور ایران به مذاکرات نیاز دارد در صورتی که چنین موضوعی واقعیت ندارد.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنانس با محکومیت حملات آل سعود به مردم مظلوم یمن افزود: آل سعود تولد و تاریخی بسیار بد دارد و آنها باید به خود بیایند و بدانند که عزت اسلام خدمت به مسلمین است.

امام جمعه بوشهر همچنین با گرامیداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، اصناف و بسیج اساتید اظهار کرد: انتظار می رود فعالان این سه عرصه با برنامه ریزی دانش بنیان و حرکت جهادی بتواند در حوزه کاری خودشان موفق عمل کنند.

صفایی بوشهری در ادامه ماه مبارک رمضان را تجلی لطف و رحمت الهی دانست و گفت: ایجاد سلامت و صحت جسمی از فواید روزه داری در ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: در ماه رمضان روح معنویت، اخلاق، دعا و قرآن در وجود شخص، خانواده و جامعه حاکم شده و حتی آمار جرایم نیز کاهش می یابد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار