امام جمعه بوشهر گفت: اگر مسئولان در جامعه قانون را رعایت، حفظ و اجرا کنند بسیاری از معروف‌ها تحقق می‌یابد و از بروز منکرها جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 20 September 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با گرامیداشت ایام ماه محرم و دهه نخست این ماه با عظمت اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر با الگو گرفتن از فرهنگ اهل بیت(ع) و نهضت عاشورای حسینی(ع) محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان  بوشهر  به نقش مهم ترویج فریضه الهی امر به معروف  برای مصون نگه داشتن جامعه از آسیب‌ها و منکرها افزود: امر به معروف و نهی از منکر سدی محکم در برابر مفاسد و منکرات است که باید این فرهنگ در تمام لایه‌های جامعه ترویج و فرهنگ سازی شود.

امام جمعه بوشهر، با تاکید بر توجه همه مسئولان در ترویح فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر افزود:  ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر  رسالت و تکلیف برای همه مردم به ویژه مسئولان است.

صفایی بوشهری با تاکید بر نقش مهم این فریضه الهی در جلوگیری از سقوط جامعه خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر از جامعه برداشته شود جامعه دچار سقوط حتمی شده و به رشد کافی نمی‌رسد.

نماینده ولی فییه در استان بوشهر با بیان اینکه اسلام تاکید بر  ترویج امر به معروف و نهی از منکر کرده است، تصریح کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای احیاء این امر الهی است و همگان باید از فرصت ماه محرم برای ترویج فرهنگ این فریضه واجب بیشتر از گذشته تلاش کنند.

امام جمعه بوشهر، رعایت و حفظ قانون در جامعه را سبب تحقق بسیاری از معروف‌ها دانست و افزود: اگر مسئولان در جامعه قانون را رعایت، حفظ و اجرا کنند بسیاری از معروف‌ها تحقق می‌یابد و از  بروز منکرها جلوگیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار