فرماندار آرادان:
فرماندار آرادان از تسهیلات 90میلیارد ریالی به حوزه مدیریت آب در این شهرستان خبر داد و گفت: 85 درصد این تسهیلات به صورت بلاعوض پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۸۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 29 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، افشار نادری در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرستان با حضور استاندار سمنان اظهار کرد: تنها در حوزه کشاورزی این شهرستان بیش از 900 هکتار آبیاری مدرن با هدف مدیریت منابع آبی و ارتقا وضعیت معیشت روستاییان آرادان صورت گرفته است.

وی از اعطای7.5میلیارد تومان تسهیلات از طریق سامانه بهین یاب در حوزه کشاورزی آرادان خبر داد و افزود: این تسهیلات به رونق تولید در بخش واحدهای تولیدی مرتبط با کشاورزی در استان کمک شایانی کرده است ضمن اینکه تسهیلات زیادی به حوزه های دیگر در شهرستان اعطاء شده است.

فرماندار آرادانادامه داد:در حوزه صنعت بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای تأمین زیرساخت‌های دو شهرک صنعتی این شهرستان هزینه شده است.

افشار نادری به خدمات دولت در بخش سلامت اشاره و یادآوری کرد:بیش از 2500 نفر در شهرستان آرادان از بیمه سلامت برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان از روستاهای متعددی برخوردار است افزود: در حال حاضراین تمام روستاها از طرح هادی برخوردار هستند.

گفتنی است استاندار سمنان عصر امروز در بدو ورود به آرادان با حضور در گلزار شهدا به شهدای این شهر ادای احترام کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار