سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی سمنان از برگزاری پیاده‌روی پناهندگان و پناهجویان و اتباع بیگانه مقیم سمنان همزمان با هفته دولت در سمنان خبرداد.
کد خبر: ۴۸۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 26 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، جواد نجاریانی نخستین همایش پیاده روی پناهندگان و پناهجویان که عمدتا اتباع افغان مقیم سمنان بودند در گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد.

وی تصریح کرد: نخستین همایش پیاده روی پناهندگان و پناهجویان به مناسبت هفته دولت و عید سعید قربان در پارک کوهستان سمنان و با استقبال اتباع بیگانه مقیم مهمان‌شهر اتباع افغان برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی سمنان ادامه داد: این همایش با عنوان "ورزش ،نشاط، تندرستی " و با شعار" زبان ورزش زبان بین المللی است" با حضور بیش از 2هزار و 700نفر اتباع خارجی برگزار شد.

وی با ابراز خرسندی از استقبال اتباع بیگانه از این همایش پیاده‌روی یادآور شد: به بیش از 180 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

نجاریانی اظهار کرد: این همایش به همت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان سمنان،اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد.

وی از اجرای برنامه های جنبی در حاشیه این پیاده روی خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، اهداء جوایز، اجرای موسیقی و...از جمله برنامه های جنبی این پیاده روی خانوادگی بود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی سمنان با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های ورزشی برای اتباع گفت: در مهمان‌شهر اتباع افغان در شرق سمنان، همچون محلات داخل شهر برخی زیرساخت‌ها و وسائل ورزشی برای استفاده عموم تعبیه شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار