مدیر هیئت رزمندگان اسلام کرمان عنوان کرد
مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان گفت: به مناسبت ماه رمضان توسط هیئت رزمندگان اسلام کرمان برای یک‌ماه شب‌های ماه مبارک برنامه‌ریزی معنوی انجام شده است.
کد خبر: ۴۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 15 June 2015

سید ابراهیم یزدی امروز در کرمان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا بتوانیم به خودباوری دینی برسیم و تجدید نظری در اعمال و رفتار خود داشته باشیم، چرا که ماه رمضان ماه ضیافت الهی و ماه خودسازی نفس سرکش است.

وی بیان کرد: ماه مبارک رمضان یا پیش مقدمۀ آن یعنی ماه‌های رجب و شعبان بستری معنوی و الهی است تا ما بتوانیم زیرساخت‌های فکری و ایمانی خود را ترمیم کنیم و در حوادث روزگار و تله‌های انفجاری فرهنگ ناسالم غرب،  اعتقادات خود را استحکام ببخشیم تا در طی زمان کمتر آسیب ببینیم.

یزدی افزود: به مناسبت آغاز ماه رمضان، توسط خادمان هیئت رزمندگان اسلام استان و شهرستان کرمان برای یک‌ماه شب‌های ماه مبارک برنامه‌ریزی معنوی انجام شده و علاقه‌مندان می‌توانند از اول تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت یک تا سه بامداد از این برنامه‌ها استفاده کنند.

وی گفت: مراسم ساعت یک بامداد با تلاوت آیات الهی آغاز و در ادامه دعای افتتاح قرائت می‌شود، سپس سخنرانی مذهبی و در پایان مناجات و قرائت بخش‌هایی از دعای معروف و شریف ابوحمزه توسط مداح اهل بیت حاج سیدمحسن بنی فاطمه که از شهر قم دعوت شده، اجرا می‌شود.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان کرمان ضمن دعوت از آحاد جامعه برای بهره‌گیری از این ضیافت نورانی گفت: این برنامه با همکاری هیئت امنای مسجد تاریخی گنج و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان تنظیم و به مدت یک‌ماه در محل مسجد گنج واقع در خیابان شهید چمران برگزار می‌شود.

وی با انتقاد از برخی برنامه‌ریزی‌های غلط در ماه مبارک رمضان در زمینه باز بودن اماکن پذیرایی از جمله ساندویچی‌ها، بستنی فروشی‌ها و برخی رستوران‌ها خواستار توجه ویژه مسئولان مربوطه و نظارت کافی بر این اماکن شد.

یزدی خاطرنشان کرد: برخی مسئولان ما به جای توجه به روزه‌داران و حرمت ماه مبارک، برای غیر روزه‌داران برنامه‌ریزی رفاهی می‌کنند و این زمینه‌ای می‌شود برای ترویج گناه و انجام منکری ناپسند و نکوهیده که امیدوارم امسال و سال‌های آتی شاهد هنجارشکنی‌های زمینه‌سازی شده، نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار