همزمان با هفتمین روز شهادت "محسن حججی"؛
همزمان با هفتمین روز شهادت "محسن حججی" جوانان مؤمن، انقلابی و بسیجی تربت‌جامی با نصب تصاویر این مدافع حرم در کوچه‌ها و میادین شهر آتش به اختیار دیگری را در حمایت از سلفی غیرت ایرانی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۷۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸ 16 August 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی؛ جوانان مؤمن، انقلابی و بسیجی تربت‌جامی هفتمین روز شهادت "محسن حججی" را در حالی به سوگ می‌نشینند که با نصب تصاویر این مدافع حرم در کوچه‌ها و میادین شهر آتش به اختیار دیگری را در حمایت از سلفی غیرت ایرانی به نمایش گذاشتند تا نشان دهند که خط سرخ شهادت کور شدنی نیست.

"محسن جان " با شهادتت باری دیگر بوی شهامت، شجاعت، صلابت و... در کوچه‌های ایران اسلامی وزیدن گرفت و خون جوانان مؤمن و انقلابی برای دفاع از حرم اهل‌بیت علیه‌السلام بیش‌ازپیش به جوش آمد، چون در قاموس فرهنگِ غنی نبوی، علوی، فاطمی و حسینی ثبت است که باید در مقابل طاغوتیان زمان " سر " بدهیم، اما شرف و عزت مسلمانی و ایرانی هرگز؟

" محسن جان" گرچه شانه‌های مردم از غم فراغ، مظلومیت واسیریت لرزید اما به گفته شاعر "خدا از شانه‌های مردم نگیرد این تکان‌ها را " پس زنده ایم به عشق شهادت و این که "هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ..... ثبت است بر جریده عالم دوام ما " حلاوت جاودانه شهد شهادت گوارایت باد.

گفتنی است؛ تصاویر شهید محسن حججی در خیابان های شهر تربت جام به همت بسیج ادارات امام علی علیه السلام همزمان با هفتمین روز شهادت نصب و مراسم گرامیداشت این مدافع حرم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزارشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار