شاهرخ بیانی در گفت و گو با مشرق:
پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلالی که به مصاف استقلال خوزستان رفت دستپاچه و عجول بود وگرنه یک برد شیرین و 3 امتیازی بدست می آورد.
کد خبر: ۴۷۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 05 August 2017
تابناک رضوی به نقل از سرویس ورزش مشرق – استقلال در دومین دیدار این فصل خود هم گلی به ثمر نرساند تا با تنها یک امتیاز از 6 امتیاز موجود در این دو بازی یک پوئن به حساب خود واریز کرده باشد. استقلال شب سختی مقابل همنام خوزستانی اش نداشت ولی خودش این شب را برای خودش سخت کرد تا 2 امتیاز خانگی را به سادگی از دست بدهد.

شاهرخ بیانی در گفت و گو با مشرق، درباره مسابقه استقلال مقابل همنام خورستانی اش حرف زد و از دلایل این تساوی گفت.

متن کامل صحبت های وی در ادامه می آید:

*استقلال عجول بود

متأسفانه هر چقدر استقلال خوزستان صبور و منطقی بازی می کرد استقلال از ابتدای کار دستپاچه و عجول به میدان آمد. به نظر می رسید که آنها استقلال تهران هستند! چرا که باتجربه تر بازی می کردند و نوعی اعتماد به نفس در رفتار فوتبالی شان دیده می شد. اما در نقطه مقابل استقلال تهران می خواست هرطور شده سریع به گل برسد.

*ضربات بی هدف

استقلال طرح و برنامه داشت و مشخص بود که سرور جپاروف به عنوان بازیکن مرکزی وظیفه پخش کردن توپ را دارد و می خواهد گوش ها را صاحب توپ کند تا آنها مهاجمان را با ارسال های شان صاحب موقعیت کنند ولی در نهایت اینقدر توپ ها بی هدف به سمت چارچوب زده می شد که فکر نمی کنم در طول 90 دقیقه بیشتر از سه یا چهار بار توپ به درون چارچوب زده شده باشد!

*زوج سازی به استقلال کمک می کند

در بازی دوم دیدیم که زوج هایی مانند نورافکن و چشمی یا چشمی و جپاروف در میانه زمین تأثیر خیلی زیادی بر روند کلی بازی استقلال دارند. منصوریان فرصت زیادی برای ترکیب بازیکنان و زوج سازی ندارد و می تواند بین همین یکی دو بازی که حالا نفراتش را هم در اختیار دارد زوج های مهم تیمش را شناسایی کند.

*پرسپولیس معطل استقلال نمی ماند

دیدیم که پرسپولیس در دو بازی ابتدای فصلش دو تیم سرسخت را در تهران و تبریز شکست داد. این به معنی این است که رقبا معطل نمی مانند که استقلال هماهنگ شود و ترکیب های مختلف را امتحان کند. استقلال اگر نجنبد از قافله عقب می ماند و آن وقت برای جبران هر یک امتیازی که از دست داده باید تاوان بدهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار