مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: موسسه فرهنگی دارالاکرام جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند در قالب سامانه 'به مهربانی' از امروز شنبه 14 مرداد فعالیت خود را در این استان آغاز کرد.
کد خبر: ۴۷۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 05 August 2017
به گزارش تابناک : دانش هاشمی پوردردیدار با مدیرعامل موسسه دارالاکرام در تهران افزود: براساس رایزنی و توافق انجام شده، در مرحله نخست این طرح، به نیت 14 معصوم 14 نفر از دانش آموزان واجد شرایط تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.
وی بیان داشت: در این طرح تمامی وجه پرداختی ماهانه ( بین 70 تا 400 هزار تومان) بر اساس امتیازبندی مقطع تحصیلی، معدل و غیره محاسبه و مستقیم به حساب دانش آموز واریز می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارکرد: استفاده از سامانه 'به مهربانی' بستر مناسبی برای شناسایی، جذب و ورود دانش آموزان به چرخه تحصیل در تمامی مناطق محروم است.
هاشمی پور ادامه داد: به منظور تسهیل فرایندها و نظارت دقیق، فردی نیکوکار با عنوان معتمدیار در هر منطقه، به نمایندگی از موسسه اقدام به معرفی، شناسایی و تایید دانش آموزان واجد شرایط می کند.
هاشمی پور افزود: سامانه 'به مهربانی' بستر آنلاین حمایت از تحصیل دانش آموزان نیازمند با شفافیت کامل مالی است که این مهم می تواند در ارتقای کیفیت آموزشی پنج هزار دانش آموز بی بضاعت در استان هرمزگان موثر باشد. 
وی گفت: اولویت وزارت آموزش و پرورش رفع دغدغه ی خانواده های نیازمند در امر تحصیل دانش آموزان است که هرمزگان تاکنون با استفاده از همه ظرفیت ها از جمله موسسه ی نسیم رحمت، کمک های خیران و سایر زمینه های حمایتی شامل بسته های فرهنگی، آموزشی و رفاهی، توجه ویژه ای به رفع نیازهای دانش آموزان نیازمند دارد.
موسسه فرهنگی دارالاکرام از سال 1380 در جهت کمک به دانش آموزان مستعد بی سرپرست و بدسرپرست فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است. این موسسه پس از شناسایی این افراد در جامعه، سعی دارد تا زمان رسیدن به دانشگاه، آنها را در زمینه­های تحصیلی مورد حمایت قرار دهد.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار