مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به درخشش دانش آموزان البرزی در سی و پنجمین مسابقات فرهنگی هنری، گفت: دانش اموزان این استان موفق به کسب 9 مقام کشوری شدند.
کد خبر: ۴۷۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 02 August 2017
به گزارش تابناک : خسرو ساکی روز چهارشنبه افزود: دانش آموزان پسر استان البرز در سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در مرحله کشوری موفق به کسب 1 رتبه اول ، 2 رتبه دوم ، 4 رتبه سوم و 2 رتبه برگزیده شدند.
وی بیان کرد : در بخش انفرادی دانش آموزان، آرش بدیعی در رشته تار موفق به کسب مقام اول ، سید میلاد میر هاشمی در رشته منبت کاری و شایان مرادی در رشته وبلاگ نویسی موفق به کسب مقام دوم کشوری و ارمیا ربانی آزاد در رشته ی نقد ادبی و امیر رضا بابایی در رشته مقاله پژوهی موفق به کسب مقام سوم کشوری شدند.
وی افزود : در بخش گروهی نیز گروه سرود تلفیقی آموزشگاه پسرانه امیر کبیر و گروه نمایشنامه خوانی آموزشگاه شهید پناهی ناحیه 3موفق به کسب رتبه سوم شدند.
ساکی گفت : همچنین دانش آموزان محمد مهدی حسن آبادی و سید علیرضا میر سلیمی در رشته های تکنوازی سه تار و نقالی حائز رتبه برگزیده کشوری شدند.
وی ادامه داد : سی و پنجمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری کشور در 5 شاخه ادبی و پژوهشی ، هنر های آوائی ، هنرهای تجسمی ، هنر های نمایشی و رسانه و فضای مجازی بطور همزمان در سراسر کشور در سه سطح منطقه ، استان و کشور برگزار گردیده و آثار دانش آموزان پس از داوری در هر مرحله راهی مرحله بعدی شده است.
مرحله کشوری این دوره از مسابقات در اردوگاه شهید بهشتی نیشابور از 1 الی 5 مرداد ماه 96 با حضور 850 دانش آموز از سراسر کشور برگزار گردید.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار