معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد؛
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هتلینگ بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از بیمارستان‌ها در مشهد و شهرستان‌های خراسان‌رضوی، اجاری ۲۳۵ پروژه در خراسان‌رضوی که تاکنون ۷ هزار مترمربع از آن به پایان رسیده و مابقی تا پایان مهرماه به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۴۶۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 26 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید محمدحسین بحرینی طوسی صبح امروز در ارتباط با دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه عمران سلامت اظهار داشت: در ۴ سال اخیر هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی در مشهد و شهرستانهای خراسان‌رضوی شامل بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع)، ۲۱۷ تختخوابی اکبر، ۳۵  تختخوابی خلیل‌آباد، ۳۲ تختخوابی باخرز، ۱۱۰ تختخوابی فریمان و توسعه ۵۳ تختخوابی بیمارستان درگز را شامل می‌شود به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان این که ساخت ۷ کلینیک ویژه و اتمام ۴ کلینیک دیگر تا پایان شهریورماه ۹۶ انجام می‌شود، تصریح کرد: همچنین توسعه فضای آموزشی بالغ بر ۲۵ هزار مترمربع در دانشگاه داروسازی مشهد، توسعه دانشگاه علوم پزشکی و طب سنتی مشهد انجام شده است.

بحرینی با بیان این که احداث ۵ هزار مترمربع مرکز غربالگری سرطان در حال انجام است، اظهار داشت: توسعه و بهسازی ۸ هزار و ۷۰۰ مترمربع بلوک زایمان در مشهد و سایر شهرستان‌ها، توسعه ۸ هزار و ۶۰۰ متر مربعی اورژانس‌ها بیمارستان‌های طالقانی، کامیاب، هاشمی‌نژاد مشهد با میانگین رشد ۸۵ درصدی تاکنون صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار