استاندار کرمان از افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی جنوب شرق کشور در کرمان با حضور وزیر نیرو خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 25 July 2017
علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: از ابتدای دولت یازدهم چندین سیاست مورد تایید رئیس جمهور در استان کرمان دنبال شد.

وی افزود: سیاست اعتدالی اولین سیاستی بود که با شعار میانه روی و ولایت مداری در استان کرمان با محوریت نماینده ولی فقیه در کرمان با کمترین حاشیه و نزاع سیاسی عملیاتی شد.

رزم حسینی با اشاره به اینکه سیاست ریاست جمهور هم مبتنی بر شعار اعتدال است که مورد تایید مردم قرار گرفته است، گفت: مشارکت همه ارکان حکومت در دولت در راستای تکریم کارآفرینان و سرمایه گذاران و توسعه مثلث اقتصادی به عنوان دومین سیاست در استان کرمان اجرایی شد.

استاندار کرمان ادامه داد: در حوزه مردمی کردن اقتصاد به منظور تحقق بخشیدن اقتصاد مقاومتی تلاش کرده ایم که قلع گنج نمونه ای از آن است.

وی با اشاره به تقسیم کرمان به هشت منطقه اقتصادی گفت: در این مناطق اقتصادی بیش از ۲۱ موسسه به طور رسمی فعالیت می کنند و این در حالی بود که در گذشته ظرفیت های ناشناخته و اسیر بروکراسی دولتی بودند اما امروزه با حمایت دولت در حال فعالیت هستند.

رزم حسینی با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی کرمان بسیار فعال است، عنوان کرد: با توجه به آفتاب خدادادی این منطقه استان کرمان می تواند قطب انرژی کشور باشد.

استاندار کرمان با اشاره به افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی جنوب شرق کشور با حضور وزیر نیرو گفت: تولید دو هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی طی ۱۰ سال آینده برای استان کرمان پیش بینی شده است.

در هفتاد و نهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان تفاهم نامه ایجاد پهنه های ویژه انرژی های تجدید پذیر استان (کرمان پایتخت انرژی های تجدید پذیر کشور) به میزان دو هزار مگا وات نیروگاه خورشیدی طی مدت زمان ۱۰ سال فی مابین استاندار کرمان و مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور منعقد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار