اسامی پایگاه‌های فعال اهدای خون مشهد در روز جهانی اهداکنندگان اعلام شد.
کد خبر: ۴۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 10 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، به مناسبت بزرگداشت 24 خرداد روز جهانی اهداکنندگان خون تمام پایگاه‌های اهدای خون مشهد در این روز در دو نوبت صبح و عصر فعال هستند.

شعار امسال روز جهانی اهداکنندگان خون «برای نجات جانم، از تو سپاسگزارم» تعیین شده که به اهمیت وجود اهداکنندگان خون و ضرورت تقدیر عمومی از آنان اشاره دارد و در این راستا روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی ضمن دعوت از تمام نهادها و جمعیت‌ها به مشارکت در بزرگداشت این رویداد اجتماعی، اعلام امادگی کرد تا از نظرات و پیشنهادات گرو‌‌ه‌های مختلف در این خصوص بهره‌مند شود.

به همین مناسبت پایگاه‌های ثابت اهدای خون مشهد در روز یکشنبه 24 خرداد ماه جاری صبح از ساعت 7:45 تا 12:45 و عصر از ساعت 14:30 تا 18:45 آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون هستند.

پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس شامل پایگاه امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید، پایگاه رضوی واقع در باب الرضا(ع) از ورودی خیابان تهران به حرم مطهر، پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم‌آباد، پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4 طبقه فوقانی و پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب 33 است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار