رئیس اتاق اصناف سمنان خبر داد
رئیس اتاق اصناف سمنان گفت: اصناف این شهر بیش از 70 میلیارد ریال به شهرداری سمنان بدهکار هستند.
کد خبر: ۴۵۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 12 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی‌اکبر صیادجو پیش از ظهر امروز در نشستی با شهردار سمنان با بیان اینکه اصناف این شهر بیش از 70 میلیارد ریال به شهرداری سمنان بدهکار هستند،اظهار کرد: این بدهی بابت عوارض اصناف از سال 1386 تاکنون به شهرداری است.

وی همچنین خواستار برخورد جدی شهرداری سمنان با سد معبر و دادن اخطار به واحدهای صنفی متخلفدر این شهر شد.

شهردار سمنان نیز در این جلسه خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی برای اصناف به‌منظور آشنایی با قوانین شهرداری شد و گفت: اتاق اصناف باید در زمینه تخلف سد معبر به اصناف آموزش‌های لازم را ارائه دهند.

حسین موسوی سد معبر را یکی از مشکلات شهر سمنان بیان و تصریح کرد: سد معبر تجاوز به حقوق شهروندان است و نظم و سیمای بصری شهر را مختل می‌کند.

وی درباره بدهی اصناف به شهرداری گفت: شهرداری سمنان با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر، بدهی عوارض بیش از 10 سال اصناف را بخشیده است و عوارض آن‌ها از سال 86 و با معیارهای همان سال در نظر گرفته می‌شود.

در پایان این جلسه مصوب شد، تعرفه عوارض اصناف پیگیری و مشخص شود و پس از مشخص شدن آن، اصناف عوارض معوقه را ظرف مدت سه ماه پرداخت کنند.

همچنین کمیته‌ای با عنوان کمیته سد معبر با همکاری شهرداری سمنان، اتاق اصناف و نیروی انتظامی تشکیل و به‌صورت میدانی وارد عمل شود.

این کمیته در وهله نخستبه اخطار شفاهی به کسبه‌ای که به فضای شهر و سطح معابر تعرض کرده‌ است، بسنده می‌کند و در صورت عدم رعایت نسبت به جمع‌آوری اقلامی که در فضا و محیط شهری قرار گرفته است، اقدام خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار