استاندار هرمزگان از اجلاس سراسری نماز به عنوان رویداد بسیار مهمی که آذر ماه سال جاری در هرمزگان برگزار می شود نام برد و بر بسیج تمامی دستگاه ها برای برگزاری مطلوب این رخداد تاکید کرد.
کد خبر: ۴۵۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 10 July 2017
به گزارش تابناک : دکتر جاسم جادری در نشست شورای اقامه نماز استان هرمزگان با اشاره به میزبانی هرمزگان به عنوان برگزارکندده اجلاس بیست و ششم، تصریح کرد: این اجلاس می تواند در جذب اقشار مختلف به ویژه جوانان به نماز اثرگذار باشد.
 
وی با ذکر این مطلب که برگزاری چنین اجلاس هایی کمک بسیاری به ایجاد معنویت و حل مشکلات موجود در جامعه می کند، افزود: برگزاری اجلاس نماز قطعا برای استان هرمزگان خیر و برکت به همراه دارد.
 
دکتر جادری همچنین به بازتاب منطقه ای این اجلاس پرداخت و با اشاره به اتحاد و همدلی شیعه و سنی در استان هرمزگان، عنوان کرد: شیعه و اهل سنت در این خطه از ایران اسلامی سالها در کنار یکدیگر یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته اند و حضور آنها در این اجلاس به اتحاد هرچه بیشتر کمک خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه با ترویج فرهنگ نماز، گناهان کمتر و بسیاری از مشکلات حل و آسیب های اجتماعی برطرف خواهد شد، گفت: این اجلاس منجر به تقویت امر نماز و مبانی فرهنگی خواهد شد.




منبع : خبرگزاری شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار