رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از قهرمانی نمایندگان استان در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اراک خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 08 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسین محمودی در این خصوص گفت: رقابتهای کاتا قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی عصر امروز16  تیرماه به میزبانی استان مرکزی در شهر اراک برگزار پایان یافت.

وی با اشاره به حضور دو تیم از خراسان رضوی در این رقابتها افزود: رضا جاوید به همراه اوکی خود محمد شیری از باشگاه چمران مشهددر فرم جونوکاتا این رقابتها  به روی تاتامی رفتند و با یک  اجرای بی نقص برای دومین سال پیاپی مقام قهرمانی کشور و مدال طلا را در این رشته بدست آوردند.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: دیگر تیم استان نیز با ترکیب عطاا... اعلمی و محمد جواد نوائی دوجودوکار جوان و آینده دار از باشگاه آستان قدس رضوی  در فرم کیمه نو کاتا مسابقات قهرمانی به مقام چهارمی بسنده کردند.

 وی خاطر نشان کرد: رشته کاتا در خراسان رضوی با زحمات رضا جاوید ، مدرس مشهدی دارای دان ۷  جودو فدراسیون کشور و مسوول کمیته کاتا هیات جودو و کوراش خراسان رضوی رشد چشمگیر در سالهای اخیر داشته که امیدواریم با تداوم این تلاشها و برنامه ریزی های آتی شاهد هنرنمایی کاتاروهای استان در میادین بین المللى باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار