کد خبر: ۴۵۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 06 July 2017
مربی خوزستانی تیم‌ملی کشتی فرنگی گفت: بزرگترین دستاورد میزبانی رقابت‌های مهم کشتی در خوزستان این است که انگیزه و گرایش علاقه‌مندان به این رشته بیشتر می‌شود.

مهرزاد اسفندیاری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ـ منطقه خوزستان، ‌در خصوص انتخاب اهواز به‌عنوان میزبان رقابت‌های جام‌جهانی 2018 کشتی فرنگی، اظهار کرد: باتوجه به جایگاهی که خوزستان در کشتی فرنگی کشور دارد و مدال‌هایی که کشتی‌گیران استان در مسابقات المپیک و جهانی کسب کرده‌اند، این میزبانی حق مردم خوزستان است.

وی بیان کرد: ‌این مسابقات در فصل خوبی برگزار می‌شود و می‌توانیم شاهد رقابت‌های جالب و خوبی باشیم و همین موضوع نیز می‌تواند به رشد بیشتر کشتی فرنگی خوزستان کمک کند. من این میزبانی را یک فرصت عالی می‌بینم و مردم خوزستان و اهواز می‌توانند قدرت‌های برتر جهان را هم ببینند.

این مربی خوزستانی عنوان کرد: با توجه به این‌که مسابقات در مرکز استان برگزار می‌شود، حال و هوای خاصی نیز خواهد داشت و می‌توان شاهد استقبال هر چه بیشتر مردم و علاقه‌مندان نیز باشیم. سال گذشته این رقابت‌ها را در آبادان میزبانی کردیم و تیم ایران موفق شد، عنوان سوم را به دست آورد که خوزستانی‌ها هم عضو تیم‌ملی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که خوزستان طی سال‌های اخیر رقابت‌های بزرگی از کشتی را میزبانی کرده است، این موضوع تاکنون چه دستاوردهایی داشته است؟ گفت:‌ بزرگترین کمکی که می‌تواند به استان داشته باشد، این است که انگیزه و گرایش علاقه‌مندان را به این رشته بیشتر می‌کند و همین موضوع نیز بزرگترین دستاورد میزبانی از این رقابت‌ها است و در نهایت نیز باعث می‌شود که نیروهای بهتری در آینده داشته باشیم.

اسفندیاری‌فر بیان کرد:‌ خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران است و حق مردم خوزستان است که چنین رقابت‌هایی در این استان برگزار شود و از نزدیک نیز شاهد قهرمانی کشتی‌گیران خود در مسابقات مختلف باشند.

وی افزود: همچنین این میزبانی‌ها از لحاظ اقتصادی، جذب اسپانسر و امتیاز حق پخش تلویزیونی می‌تواند به استان کمک کند، البته این موضوع به این بستگی دارد که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بتواند به خوبی از این موضوع بهره ببرد.

به گزارش ایسنا، جام جهانی 2018 کشتی فرنگی با حضور هشت تیم برتر دنیا، فروردین‌ماه سال 97 در اهواز برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار