کد خبر: ۴۵۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱ 04 July 2017
حسین لامی زاده گفت: لازمه موفقیت در طرح مبارزه با مواد مخدر این است که ابتدا بصورت پایلوت چند شهر را انتخاب کنیم سپس طرح را اجرایی کنیم و بعد از به نتیجه رسیدن این طرح در آنجا،طرح را استانی کنیم تا هم تجربه عوامل اجرایی بالا رود و هم زمینه طرح فراهم شود.

به گزارش رهیاب در نشست مطبوعاتی هفته مبارزه با مواد مخدر که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، حسین لامی زاده دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در پاسخ به این سؤال که از سال 93 خوزستان بعنوان استان پایلوت در طرح مبارزه با مواد مخدر انتخاب شد اما طبق گفته استاندار، خوزستان به مسیر ترانزیت مواد مخدر تبدیل شد،پس دستاوردهای این طرح چه بوده ، اظهار داشت :این طرح اصلا اجرا نشد.

وی افزود : وقتی این طرح ابلاغ شد زیربناهای لازم برای اجرا شدن طرح مثل موضوع فرهنگ و درمان محیا نبود،همچنین اعتبارات آن هم به دستگاه های اجرایی داده نشد.

لامی زاده با بیان اینکه در زمان ابلاغ طرح استان پاک مسئولیت ستاد مبارزه با مواد مخدر با وی نبوده عنوان کرد : بعد از ورود ما به ستاد مبارزه با مواد مخدر،برنامه دادیم که در حوزه آموزش و پرورش باید این کارها صورت بگیرد و در حوزه درمان باید این اتفاقات رخ دهد و همچنین دستگاه های ذیربط فرهنگی باید اینگونه عمل کنند.

وی گفت : لازمه موفقیت در طرح استان پاک این است که ابتدا بصورت پایلوت چند شهر را انتخاب کنیم سپس طرح را اجرایی کنیم و بعد از به نتیجه رسیدن این طرح در آنجا،طرح را استانی کنیم تا هم تجربه عوامل اجرایی بالا رود و هم زمینه طرح فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار