رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به آغاز پذیرش بیماران سرطانی نیازمند رادیوتراپی در استان گفت: مرکز ایرانمهر بیرجند هیچ محدودیتی برای پذیرش بیماران در این زمینه ندارد.
کد خبر: ۴۵۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 04 July 2017
کاظم قائمی ظهر دوشنبه در مراسم پذیرش بیماران رادیوتراپی در مرکز ایرانمهر بیرجند بیان کرد: امروز برای اولین بار بیماران رادیوتراپی را پذیرش می کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت و سیستم های موجود به طور روزانه ظرفیت پذیرش ۳۰ بیمار را داریم، گفت: هیچ محدودیتی برای پذیرش بیمار حتی از دیگر استان ها نداریم.

قائمی  با اشاره به هزینه های درمانی بیماران بیان کرد: هزینه ها براساس تعرفه های دولتی بوده و برای بیماران رادیوتراپی که بیمه هستند، به صورت رایگان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه بیماران شیمی درمانی تنها ۱۰ درصد از هزینه ها را پرداخت می کنند، گفت: تمامی بیمه ها در این مرکز مورد قبول است.

وی با اشاره به هزینه های ساختمانی و تجهیزاتی بیان کرد: برای تجهیزات بخش رادیوتراپی بیش از ۱۳ میلیون تومان هزینه شده اشت.

قائمی ادامه داد: در حال حاضر تنها بخشی از اسکن این مرکز باقی مانده است که اگر نصب شود سیستم این مرکز کامل است.

وی با بیان اینکه بخش بستری این بیمارستان هنوز راه اندازی نشده است، گفت: امید است تا یکی دو ماه آینده نیز این مشکل برطرف شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: تنها مشکلی که ما در حال حاضر داریم بحث پزشک عمومی است که باید قرارداد بسته شود و در این راستا یک سری مشکلات قانونی و قرار دادی وجود دارد که در صورت برطرف شدن این مشکل بخش بستری نیز راه اندازی می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار