فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری دو سارق محتویات خودرو با 14 فقره سرقت و دستگیری زوج سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 03 July 2017
ابراهیم حسن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران در اسلامشهر اظهار داشت: مأموران کلانتری 16 موسی‌آباد هنگام گشت‌زنی به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند.
 
وی بیان کرد: متهمان به محض مشاهده پلیس فرار کردند، ولی مأموران موفق شدند پس از طی مسیر کوتاهی خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهمان، تعدادی ابزارآلات سرقت، باطری خودرو، پنل ضبط کشف و متهمان به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.
 
حسن‌آبادی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشته و در ادامه به 14 فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان اسلامشهر اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
 
دستگیری زوج سارق خودرو در اسلامشهر
 
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر همچنین از دستگیری یک زوج سارق لوازم خودرو و کشف 10 فقره سرقت خودرو خبر داد.
 
حسن‌آبادی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان اسلامشهر، دستگیری عامل یا عاملان ارتکاب جرم در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از اطلاعات مردمی، مظنون اصلی پرونده را شناسایی کرده و روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه، متهم را در اسلامشهر دستگیر کردند.
 
حسن‌آبادی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس 10 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر یادآور شد: سارقان در اظهارات خود به پلیس اذعان داشتند که با کمین در نزدیکی بانک‌ها و پارک‌ها پس از شناسایی طعمه و مالکان خودروها که برای اخذ وجه یا کارهای بانکی به داخل بانک مراجعه می‌کردند، در کمتر زمان ممکن اقدام به سرقت خودروی آنان می‌کردند.
 
متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
 
سارقان به 13 فقره سرقت کیف‌قاپی اعتراف کردند
 
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر همچنین گفت: با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر با دستگیری دو سارق،13 فقره سرقت کیف‌قاپی کشف شد.
 
حسن‌آبادی گفت: مأموران کلانتری 11 مرکزی هنگام گشت زنی فریادهای مرد جوانی، آن‌ها را متوجه یک سرقت کرد.
 
وی افزود: مأموران انتظامی بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند که مرد جوان از سرقت گوشی تلفن همراهش با تهدید از سوی دو نفر خبر داد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: با راهنمایی شاکی، عملیات دستگیری سارقان آغاز شد و متهمان که بدون توجه به دستور ایست پلیس همچنان به فرار خود ادامه می‌دادند طی یک تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای در یکی از کوچه‌های فرعی اسلامشهر توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.
 
حسن‌آبادی خاطرنشان کرد: در بازرسی از متهمان دستگیرشده، تلفن همراه و وجه نقد مسروقه کشف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر عنوان کرد: در بازجویی‌های پلیسی مشخص شد، متهمان از سارقان حرفه‌ای کیف‌قاپی و گوشی قاپ بودند که با انتقال متهمان به پلیس آگاهی، در بازجوئی‌های پلیس، سارقان به 13 فقره سرقت کیف‌قاپی و گوشی قاپی اعتراف کردند.
 
گفتنی است متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار