سرپرست هیأت بدمینتون سمنان خبر داد
سرپرست هیأت بدمینتون استان سمنان از دعوت از چهار بدمینتون‌باز خانم سمنانی به مرحله اول اردوی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵ 02 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی مؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برنامه‌های هیأت بدمینتون استان سمنان اظهار کرد: تیر، ماه برنامه‌ای پرترافیک برای بدمینتون سمنان است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون درون‌استانی تصریح کرد: تیرماه این مسابقات برگزار می‌شود؛ ولی زمان دقیق آن مشخص نیست و پیش‌بینی می‌شود ۳۰ بدمینتون‌باز در این رقابت‌ها شرکت داشته باشند و هدف ما بستن تیم‌های قوی برای حضور در مسابقات کشوری است.

سرپرست هیأت بدمینتون استان سمنان با تأکید بر اینکه چهار بدمینتون‌باز خانم سمنانی به مرحله اول اردوی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان دعوت شدند، اضافه کرد: این اردوها برای بستن ترکیب نهایی تیم ملی، جنبه انتخابی برای حضور در مسابقات بین‌المللی بلغارستان دارد.

مؤذن با اشاره به اینکه چهار بدمینتون‌باز بزرگسال مرد از استان سمنان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این رقابت‌ها ۱۴ و ۱۵ تیرماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹ بدمینتون‌باز جوان سمنانی به مسابقات رنکینگ جوانان اعزام می‌شوند، اظهار کرد: این رقابت‌ها به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار