امام جمعه ایوانکی:
امام جمعه ایوانکی گفت: نجاست از چهره منافقین پاک نمی‌شود و سیمای زشت آنها را نمی‌توان تطهیر کرد.
کد خبر: ۴۴۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 28 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی کشمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس هم‌زمان با هفتم تیرماه اظهار کرد: هفتم تیرماه یادآور شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان در خانه ملت است.

وی ادامه داد: این حادثه تلخ و بزرگ تروریستی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و توطئه ترور بارها در تاریخ ایران تکرار شده است.

امام جمعه ایوانکی با تأکید بر اینکه دهه ۶۰ صفحه‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی با رد پای جنایت‌های منافقین است، تصریح کرد: منافقین در این دهه با روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی افکار پوچ خود را از بین رفته دیدند.

کشمیر اضافه کرد: منافقین بسیاری از عزیزان و بزرگان نظام جمهوری اسلامی همچون شهدای بزرگوار رجایی‌، بهشتی‌، باهنر، دستغیب‌، مدنی‌ و مطهری‌ را به شهادت رساندند و از ما گرفتند.

وی با بیان اینکه منافقین چهره‌ای زشت در نظر مردم ایران دارند، اضافه کرد: منافقین با شهادت عزیزان ملت دنبال تخریب نظام جمهوری اسلامی بودند، ولی به خاطر وحدت مردم ایران و سکان‌داری مقام معظم رهبری نه‌تنها منافقین بلکه اربابان آن‌ها استکبار جهانی هم به مقصود خود نرسیدند.

امام جمعه ایوانکی با تأکید بر اینکه نمی‌توان چهره زشت منافقین را تطهیر و این نجاست را از صورت آن‌ها پاک کرد، تصریح کرد: منافقین از حلقه‌های زنجیر تروریسم بین‌الملل هستند و در طول تاریخ جنایات زیادی مرتکب شده‌ و مردم بی‌گناه را به شهادت رسانده‌اند.

کشمیر با اشاره به اینکه منافقین در دوران دفاع مقدس علیه نظام جمهوری اسلامی با رژیم بعث هم‌پیمان بودند، اضافه کرد: آن‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس در ایران هم‌پیمان صدام خبیث و ملعون بودند.

وی با بیان اینکه منافقین به‌عنوان مزدوران استکبار جهانی دستشان با تروریست‌ها در منطقه در یک کاسه است، اظهار کرد: آن‌ها ابزار استکبار جهانی به‌ویژه در منطقه هستند و همیشه در اردوگاه کفر فعال بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار