کد خبر: ۴۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 07 June 2015
فرماندار شهرستان کرج گفت: انتظار مردم این است که مسئولین تنظیم بازار را در دست بگیرند و با انجام پیش بینی‌های لازم آمادگی کامل برای مدیریت بازار رمضان را داشته باشند.
محمدتقی ایرانی، در گفت و گو با ایسنا، از تمهیدات ویژه با همکاری اداره صنعت و معدن البرز برای تامین مایحتاج مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: فروش فوق‌العاده کالاهای اساسی از چند روز مانده به آغاز این ماه، در نمایشگاه ضیافت و واحدهای صنفی این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه فرمانداری شهرستان کرج با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در سال جاری، برای تامین مایحتاج موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان، برنامه ویژه‌ای را تدارک دیده است، گفت: امسال نیز بر اساس سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته و به ‌منظور تامین نیاز اقلام اساسی و کالاهای پرمصرف در این ماه، نمایشگاه ضیافت و همچنین فروش‌های فوق‌العاده صنفی پیش‌بینی‌شده است تا مردم کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف‌های ویژه و قیمت مناسب تهیه کنند.
این مقام مسئول افزود: این فروش‌های فوق‌العاده برای اقلامی همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن، خرما، لبنیات صورت می‌گیرد ضمن اینکه فروش زولبیا و بامیه نیز با قیمت‌های مصوب اتحادیه که چند روز مانده به آغاز ماه، اعلام و مصوب خواهد شد، به فروش خواهد رسید.
ایرانی  خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با برگزاری نمایشگاه ضیافت در سطح شهرستان قیمت کالاهایی که در نمایشگاه عرضه می‌شود با تخفیف‌های ویژه به دست مصرف‌کنندگان برسد.
فرماندار کرج تصریح کرد: علاوه بر موارد ذکرشده در بالا از چند روز مانده به ماه مبارک رمضان نظارت و بازرسی نیز به ‌صورت ویژه ‌بر روی اصناف شهرستان آغاز می‌شود تا تخلفی به لحاظ قیمتی صورت نگیرد.
وی در پایان در مورد ایتام نیازمندان و مستضعفان در ماه مبارک رمضان یادآورشد: در این زمینه کمیته‌هایی از نهادهای مختلف مانند هلال‌احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تشکیل‌ شده است تا تعداد زیادی از نیازمندان را تحت حمایت قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار