مدیرعامل اتحادیه کارخانجات لبنی خراسان رضوی گفت: قیمت محصولات لبنی در ماه مبارک رمضان افزایشی ندارد.
کد خبر: ۴۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 07 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حمید فرزانه در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: تاکنون هیچ مجوزی مبنی بر افزایش قیمت محصولات لبنی برای ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش تقاضا مردم در حوزه محصولات لبنی در ماه مبارک رمضان تولید واحدهای تولیدی محصولات لبنی افزایش 20 تا 30 درصدی خواهد داشت، افزود: در حال حاضر 66 واحد تولید محصولات لبنی در خراسان رضوی فعال هستند.

مدیرعامل اتحادیه کارخانجات لبنی خراسان رضوی به اجرای طرح ضیافت اشاره و تصریح کرد: این طرح از 26 خرداد آغاز و محصولات لبنی در این طرح 15 تا 20 درصد پایین تر از قیمت بازار برای همشهریان در محل نمایشگاه‌های طرح ضیافت عرضه می‌شود.

وی درباره نظارت بر قیمت محصولات لبنی در ماه مبارک رمضان گفت: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با سامانه 124 تماس و شکایت خود را از واحد متخلف اعلام کنند.

فرزانه با بیان اینکه 104 واحد تولیدی محصولات لبنی در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد 38 واحد تعطیل و مابقی واحدهای تولید با ظرفیت کمتر از 50 درصد تولید محصول دارند، تصریح کرد: روزانه 2 هزار و 300 تن شیر در این استان تولید می‌شود که از این میزان هزار و 700 تن شیر جذب کارخانجات تولیدی محصولات لبنی می‌شود.

وی در ارتباط با تعطیلی 38 واحد تولیدی محصولات لبنی در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از سوی اتحادیه کارخانجات لبنی استان مکاتبات و رایزی‌هایی مبنی بر آغاز به‌کار مجدد این واحدهای تولید شده اما جواب مثبتی از سوی مسئولان ذی‌ربط دریافت نشده است.

مدیرعامل کارخانجات لبنی خراسان رضوی با اشاره به اینکه 80 درصد واحدهای تولیدی محصولات لبنی تعطیل شده در استان با تسهیلات بانکی راه اندازی شده‌اند، تصریح کرد: تعطیلی واحدهای تولیدی محصولات لبنی علاوه بر ضربه زدن به تولید سبب خارج شدن حداقل 2 هزار نفر از اشتغال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار