نماینده مردم تایباد ، تربت جام و باخرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با به اتمام طرح اجرای آب شرب به روستای «ایله» تمامی روستاهای شهرستان تایباد در اینده نزدیک از آب شرب سالم یهره مند می شوند.
کد خبر: ۴۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 07 June 2015
غلامرضا اسدالهی در جمع مردم بخش میان ولایت شهرستان تایباد اظهار کرد: به زودی جشن آبرسانی به روستاهای شهرستان تایباد برگزار خواهد شد.

نماینده مردم تایباد، تربت جام وباخرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز بزرگترین افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران اسلامی بودن آن است و پشتیبانی مردم از مسئولان و حضور در تمامی صحنه ها وظیفه مسئولین در خدمت رسانی را سنگین تر کرده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکلات شهرها معضل حاشیه نشینی است افزود : نرخ حاشینه نشینی درکشور ۱۶ درصد و در شهر مشهد ۳۶ درصد تخمین زده شده است که بایستی از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری شود.

وی افزود : مردم روستا نیروهای مولد هستند و با توجه به اینکه امروز دیگر در روستاها کشاورزی و دامپروری جوابگویی معیشت مردم نیست بایستی شرایطی فراهم شود تا انگیزه ماندن در آنها تقویت شود.

نماینده مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی افزود : امروز دستور کار دولت و مجلس حل مشکلات روستا ها می باشد و اگر به وضعیت روستا پرداخته نشود مشکلات زیادی بوجود خواهد آمد

گازرسانی به روستاهای میان ولایت

اسدالهی خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۹ روستای بخش میان ولایت با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان تا پایان سال ۹۵ به اتمام خواهد رسید و مردم روستاهای این بخش نیز از نعمت گاز برخودار خواهند شد

وی با اشاره به اینکه شهرستان تایباد در خیلی از شاخص های در استان پیشتاز است افزود : روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهرستان از نعمت راه آسفالته برخودار هستند که این از برکات نظام می باشد.

وی از تایباد، تربت جام و باخرز بعنوان منطقه با پیشنه فرهنگی و علمی یاد کرد و افزود : امروز با ایجاد دانشگاه در منطقه این عنوان بایستی زنده نگه داشته شود و به نسل های آینده معرفی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار