عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه نباید از بیانات و اندیشه امام راحل قرائت و استنباط شخصی داشت، گفت: افرادی هستند که به شکل مغرضانه و به منظور منافع شخصی، جناحی و گروهی خود دست به چنین تحریفاتی می‌زنند.
کد خبر: ۴۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 07 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین محمدزاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام راحل و صحبت‌های صریح ایشان در زمینه عدم تحریف راه امام خمینی(ره) اظهار کرد: آنچه مسلم بوده هر پدیده‌ای که به تاریخ برگردد، صحبت در مورد آن نیازمند سند محکم است.

وی افزود: نمی‌شود نسبت به مسائل تاریخ و آن هم موضوع مهمی نظیر راه و مشی امام راحل بر صحبت‌های و بیانات لسانی تکیه کرد چرا که چنین منابعی سندیتی ندارد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس هم بر مورد عدم تحریف راه و تفکر امام راحل اشاراتی داشتند، خاطرنشان کرد: راه امام راحل باید ادامه یابد و ادامه این راه جزء با بهره‌گیری از منویات ایشان نبوده و اصل این منویات در آثار، وصیتنامه و صحیفه نور امام بوده است.

محمدزاده تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های اخیر خود در حرم امام خمینی(ره) تکلیف تحریف‌کنندگان را مشخص کرده و فرمودند که در قبال چنین مسائلی سیلی می‌خوریم.

وی با تاکید بر اینکه نباید از راه، فکر، بیانات و اندیشه امام راحل قرائت و استنباط شخصی داشت، یادآور شد: مسئله اینجاست که افرادی هستند که به شکل مغرضانه و به منظور منافع شخصی، جناحی و گروهی خود دست به چنین تحریفاتی می‌زنند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: راه و اندیشه امام(ره) کاملا شفاف و روشن بوده و آنگونه غامض و پیچیده نیست که دستیابی به آن برای هر جوینده حقیقتی دشوار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار