مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری تشییع نمادین حضرت علی(ع) در ورامین خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 12 June 2017
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، اظهار داشت: مراسم تشییع نمادین حضرت علی(ع) برای دومین سال در ورامین برگزار می شود.

وی افزود: زمان برگزاری این مراسم، جمعه 26 خرداد ماه، ساعت 22 ، از مسجد صاحب الزمان( عج) به سوی گلزار شهدای سید فتح الله ورامین برگزار خواهد شد.

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که تشییع نمادین حضرت زهرا( س) ، سال ها است که در شهرستان ورامین برگزار می شود که امروزه، تبدیل به یک مراسم پرشور در سراسر کشور شده و در بسیاری از شهرها مراسم مذکور را برگزار می کنند ولی برگزاری چنین مراسمی برای امام اول شیعیان( ع) ، به شدت احساس می شد و به همین دلیل برنامه ریزی هایی در این خصوص صورت گرفت و در ماه رمضان سال گذشته اولین مراسم تشییع نمادین مولای متقیان در شهرستان ورامین برگزار شد و سال جاری، برای دومین سال، این مراسم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به در پیش بودن لیالی نورانی قدر گفت: لیالی قدر بهترین فرصت برای بررسی بیش از پیش ابعاد شخصیتی حضرت علی(ع) و آشنایی اقشار مختلف مردم با زندگی و سیره این امام عزیز است که باید با برنامه ریزی های بیشتر در مجالس مذهبی برگزار شده در این ماه عزیز و نیز لیالی پر برکت قدر، حضرت امیر(ع) را بیش از پیش معرفی کنیم و با بهره گیری از زندگی ایشان، اقدام به ترویج سبک زندگی اسلامی کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار