رئیس هیأت کوهنوردی سمنان خبر داد
رئیس هیأت کوهنوردی استان سمنان از صعود کوهنوردان سمنانی به قله دماوند در آینده نزدیک و همچنین قله‌های علم‌کوه و سبلان تا انتهای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 11 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی‌رضا کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برنامه‌های هیأت کوهنوردی استان در تیرماه اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای را بعد از ماه مبارک رمضان در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان برنامه‌ای در حوزه کوهنوردی نداریم و برنامه‌های ما از تیرماه کلید خواهد خورد.

رئیس هیأت کوهنوردی استان سمنان از صعود کوهنوردان سمنانی به قله دماوند در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: تمام باشگاه‌ها و هیأت‌های کوهنوردی شهرستان‌ها در این صعود حضور خواهند داشت و با تیم‌های کامل و مستقل در این صعود شرکت خواهند کرد.

کریم با تأکید بر اینکه قله دماوند بلندترین قله کشور است، اضافه کرد: قله دماوند ۱۷ مسیر صعود دارد که هر کدام از هیأت‌ها و باشگاه‌ها از مسیرهای جداگانه به صعود اقدامخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه صعود به قله علم‌کوه از دیگر برنامه‌های ما در ماه‌های آینده است، تصریح کرد: صعود به قله سبلان هم از برنامه‌های حوزه صعود به شمار می‌رود.

رئیس هیأت کوهنوردی استان سمنان با بیان اینکه بازگشایی مسیر دیواره سنگ سرسل در مهدی‌شهر ازجمله برنامه‌های مهم ما در سال ۹۶ است، اضافه کرد: این برنامه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کریم با تأکید بر اینکه برگزاری کلاس‌های آموزشی در فهرست برنامه‌های اصلی سال ۹۶ قرار دارد، اظهار کرد: هدف ما، افزایش سطح آگاهی و دانش مربیان و کوهنوردان استان سمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار