امام جمعه کلاته‌خیج:
امام جمعه کلاته‌خیج با بیان اینکه پروژه جاده میامی به جیلان خوابیده است، گفت: دولت وعده داده بود مشکلات کشاورزان و باغداران ما را حل کند و باید به این وعده عمل شود.
کد خبر: ۴۳۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 07 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا شکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره عملکرد دولت در شهرستان شاهرود و کلاته‌خیج اظهار کرد: دولت باید در جریان وسیع اشتغال‌زایی در کشور، اشتغال‌زایی برای جوانان منطقه ما را هم در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: پروژه جاده میامی به جیلان خوابیده و هیچ اقدامی در این رابطه انجام نشده؛ چندین سال است که این جاده جزو وعده‌های انتخاباتی مسؤولان بوده ولی در عمل کاری انجام نشده است.

امام جمعه کلاته‌خیج با تأکید بر اینکه اگر جاده شهرستان میامی به جیلان و در نهایت اتصال آن از کلاته‌خیج به گلستان انجام شود، جنبه اقتصادی بالایی برای هموطنان ما دارد، تصریح کرد: باید تکمیل این پروژه در دستور کار دولت قرار گیرد.

شکری با اشاره به اینکه خیلی از کارخانه‌های صنعتی وابسته به پوشاک در مرز تعطیلی قرار دارند، اضافه کرد: به علت نبود نقدینگی، بسیاری از کارگران ما بیکار شده‌اند و مدیران این کارخانه‌ها با کسری بودجه مواجه‌ هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه دولت حمایت از صنعت است، تصریح کرد: دولت باید وام‌های با بهره کم به صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی بدهد و بخش تولید را رونق ببخشد.

امام جمعه کلاته‌خیج با تأکید بر اینکه دولت در بخش کشاورزی وعده‌های زیادی داده است، اضافه کرد: دولت وعده داد که مشکلات کشاورزان ما را حل کند و مشکلات و موانع پیش روی باغداران را بردارد.

شکری ادامه داد: باغ‌های باغداران در ماه‌های اول سال به خاطر حوادث طبیعی با آسیب‌های زیادی مواجه شده است و دولت باید آن‌ها را حمایت می‌کرد و الان هم انتظار داریم تا باغداران را مورد حمایت خود قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه انتظار داریم دولت وعده‌هایش به مردم در حوزه‌های مختلف را عملی سازد، افزود: انتظار داریم وعده‌های دولت در استان سمنان به‌ویژه شهرستان شاهرود عملی شود و مردم از گرفتاری‌های کنونی نجات پیدا کنند.

امام جمعه کلاته‌خیج با بیان اینکه رأی مردم در انتخابات به نظام جمهوری اسلامی بود و نظام جمهوری اسلامی هم یعنی کار تصریح کرد: اگر خدای‌نکرده دولت به وظایف خود عمل نکند و به اصول پایبند نباشد، اعتقاد مردم به نظام سست و زمینه نفوذ دشمن در کشور فراهم می‌شود.

شکری با اشاره به اینکه دولت باید مردم را دریابد، اظهار کرد: برنامه‌های اساسی برایخروج کشور از مشکلات باید به‌سرعت به عرصه ظهور برسد.

برچسب ها: مشکلات ، کشاورزی ، بیکاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار