نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: تحلیلگران آمریکایی ایران را قدرت بلامنازع منطقه می دانند و معتقدند آمریکا بیش از هر زمان دیگری نیازمند توافق هسته ای با ایران است.
کد خبر: ۴۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹ 06 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل ازایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نمازجمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم این شهر افزود: آنها می گویند که آمریکا در صورت عدم توافق در یک دهه آینده با ایرانی قدرتمند و ثروتمندتر از گذشته مواجه خواهد بود، پس بهتر است که خودشان به این توافق دست یابند.

وی با اشاره به ادامه مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 تصریح کرد: بازدید از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای بر خلاف قوانین و از خطوط قرمز ماست و در هیچ شرایطی آن را نخواهیم پذیرفت.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به جنایات گروه های تروریستی داعش در منطقه گفت: رهبران تکفیری داعش عنوان کرده اند که ماموریت آنها سرنگونی دولت بشار اسد بوده و اجازه تهدید منافع غرب و اسرائیل را نداریم.

آیت الله نمازی خاطرنشان کرد: هیلاری کلینتون در کتاب خاطرات خود اعتراف کرده که گروه تروریستی داعش ساخته و پرداخته آمریکاست و کشورهای ترکیه و عربستان نیز از آنها حمایت می کنند.

خطیب جمعه کاشان افزود: با وجود حمایت های همه جانبه این کشورها از گروه تروریستی داعش، سران کشورهای عربی در شرم الشیخ تصویب کرده اند که برای مبارزه با تروریست، ارتش مشترک عربی به عنوان ناتوی عربی تشکیل می دهند.

وی با گرامیداشت سالروز قیام 15خرداد گفت: زیربنای ذلت و سرنگونی حکومت پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 در چنین روزی بود.

آیت الله نمازی با اشاره به رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران بویژه مسوولان، دانشگاهیان، حوزه های علمیه و جوانان رسالت بزرگی در اطاعت از امام و ادامه راه و مکتب وی و پیشگیری از تهدیدهای دشمنان برعهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار