مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران از برپایی جشن رمضان در بوستان نیاوران در راستای بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان و ترویج فرهنگ نشاط مذهبی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 06 June 2017
شهرام پاشایی در جمع خبرنگاران، هدف از برپایی این جشن و برنامه های متنوع آن در بوستان نیاوران را ارتقا نشاط شهروندان در پرتو تلطیف روح و ایجاد فضاهای معنوی دانست و گئت: تعمیق مفاهیم فرهنگ شهروندی با تاکید بر ارزش های دینی و مذهبی، ایجاد یکپارچگی و انسجام در فعالیت های مناسبتی و دینی در بین شهروندان و جوانان ومعرفی وآشنا نمودن جوانان ونوجوانان با آموزه های اسلام از اهمیت بسیاری برخوردار است.



وی افزود: نمایشگاه فرهنگی فصل نیایش دارای ۱۵ غرفه فرهنگی،  ورزشی و تفریحی با هدف توسعه فرهنگ دینی و قرآنی در بین شهروندان تا ۲۲ خرداد ادامه خواهد داشت و همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ در بخش غرفه ها و از ساعت ۲۱ تا ۲۴ پذیرای شهروندان در بخش برنامه های فرهنگی و مذهبی است.

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران اضافه کرد: در این جشنواره هر شب صدها نفر از شهروندان منطقه یک و سایر مناطق در گروه های سنی مختلف  اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و میانسالان حضور می یابند و برنامه های استیج شامل  برنامه های متنوع، شاد و مفرح مانند موسیقی، تواشیح و مسابقات با محوریت استفاده از ظرفیت محلات ۲۷ گانه این منطقه برگزار می شود.

وی گفت: هرشب به نفرات برتر شرکت کننده در این برنامه مذکور جوایزی به رسم یاد بود اهدا می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار