استاد حوزه علمیه سمنان:
استاد حوزه علمیه سمنان گفت: انقلاب اسلامی جریانی جهانی است و امام دنبال صدور انقلاب به تمام دنیا بود.
کد خبر: ۴۳۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 05 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل و پنجاه و چهارمین سالگشت شهدای قیام خونین 15 خرداد در شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد.

استاد حوزه علمیه سمنان در این آیین با تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی در اندیشه حضرت امام خمینی (ره) بیان داشت: سنت خداوند در تدبیر جوامع بشری آن است که هرگاه پیروان ادیان الهی از لحاظ عده به تعداد قابل قبولی رسیدند، تشکیل قوا خواهند داد تا بر مستکبران غلبه کنند.

حجت‌الاسلام رضا طاهریان با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) در 15 خرداد سال 1342، قیام علیه طاغوت زمان را به طور رسمی اعلام کرد، گفت: انقلاب اسلامی جریانی جهانی است و امام دنبال صدور انقلاب به تمام دنیا بود.

وی با عنوان اینکه تعبیر بیداری اسلامی یعنی صدور انقلاب و حکومت اسلامی که برگرفته از آیات قرآن است، افزود: در نگاه امام راحل، انقلاب اسلامی حکومتی بر مبنای حاکمیت خداست و ولایت‌فقیه، همان ولایت رسول‌الله است.

استاد حوزه علمیه سمنان اظهار داشت: نگرش آن بزرگوار بر این پایه استوار بود که فقه، قرآن و سنت در صحنه عملی جامعه به منصه ظهور و بروز می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار