مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه‌گر از شعارهای اصلی ملت انقلابی ایران است گفت: شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست.
کد خبر: ۴۳۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 05 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محسن محمودی شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه مدرسه قلعه شاهرود اظهار داشت: کسانی که از حذف شعار مرگ بر آمریکا سخن می‌گویندباید بدانند که مرگ بر آمریکا هیچ‌گاه از شعارهای انقلاب اسلامی حذف نخواهد شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) آمریکا را به‌عنوان نماد استکبار جهانی می‌دانستند خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به ما آموخت تا آمریکا را به‌عنوان نماد استکبار جهانی و مبارزه با آن را نیز به‌عنوان نماد استکبارستیزی بدانیم.

امام‌جمعه ورامین با اشاره به اینکه تا زمانی که زورگویی در جهان وجود دارد؛ مبارزه با این زورگویی‌ها نیز وجود خواهد داشت تصریح کرد: امروز متأسفانه شاهد این هستیم که برخی افراد می‌گویند شعار مرگ بر آمریکا باید از شعارهای انقلاب اسلامی هستند؛ اما این افراد باید بدانند که تا زمانی که آمریکا و استکبار جهانی به زورگویی‌های خود ادامه دهند؛ شعار مرگ بر آمریکا و شعار مرگ بر فتنه‌گر از شعارهای اصلی ملت بزرگ و انقلابی ایران خواهد ماند.

محمودی با اشاره به اینکه نهضت بزرگ امام خمینی (ره) از سال 1342 و هم‌زمان با قیام خونین 15 خرداد آغاز شد اضافه کرد: امروز همه کارشناسان در دنیا واقف‌اند که هدف اصلی قیام خونین 15 خرداد و نهضت بزرگ امام خمینی (ره)، اسلام و احیای ارزش‌های اسلامی بود؛ چراکه نهضت خمینی (ره) برگرفته از نهضت حسینی است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) امسال در مرقد مطهر ایشان، همه ما باید امام خمینی (ره) را به‌خوبی شناخته و ابعاد شخصیتی ایشان را همواره مرور کنیم بیان کرد: امروز همه ما باید هویت و ابعاد شخصیتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را برای خود تکرار کنیم تا نتوانند امام خمینی (ره) را تحریف کنند.

رئیس ستاد چهاردهم و پانزدهم خرداد استان تهران با بیان اینکه برخی افراد گمان می‌کردند تا که با رحلت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود خارج می‌شود و آرمان‌ها و اهداف بلند امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی نیز از بین می‌رود تأکید کرد: اما این افراد از یاد برده بودند که تا انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای آن وجود داردامام خمینی (ره) نیز وجود خواهد داشت و امام خمینی (ره) هرگز نخواهد مرد.

محمودی با مقایسه نهضت بزرگ امام خمینی (ره) و نهضت بزرگ حسینی بیان کرد: پرهیز از ذلت و عزت مداری و نیز افشای چهره منافقان و فتنه‌گران زمان و کنار زدن پرده نفاق و فتنه از ویژگی‌های مشترک این دو قیام بود.

وی با تأکید بر اینکه ملت بزرگ ایران هرگز فتنه و نفاق را تحمل نمی‌کند اضافه کرد: امروز می‌بینیم که در نهضت انقلاب اسلامی در برهه‌های گوناگون چهره منافقین و فتنه‌گران برای مردم مشخص می‌شود.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه امام خمینی (ره) شهادت‌طلبی، ازخودگذشتگی، عزتمندی و دوری از ذلت و افشای چهره فتنه و منافقان به ملت بزرگ ایران آموخت بیان کرد: این مهم به دلیل آن بود که امام خمینی (ره) مکتب شاگرد مکتب امام حسین(ع) و عاشورا بود.

محمودی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر همواره موضوع خطر انحراف راه امام خمینی (ره) را تذکر داده‌اند عنوان کرد: برخی‌ها به دنبال کمرنگ کردن راه امام خمینی (ره) بوده و تلاش می‌کنند تا آرمان‌های ایشان را برای نسل جدید به‌گونه‌ای دیگر معرفی کنند؛ اما این افراد باید بدانند که ملت بزرگ ایران با پیروی از مقام معظم رهبری و ادامه راه امام خمینی (ره) همچنان بر سر آرمان‌های خود و انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستاده‌اند.

وی با اشاره به نشست اخیر رئیس‌جمهور آمریکا با پادشاه عربستان در سفر ترامپ به این کشور تصریح کرد: امروز شاهد این هستیم که رئیس‌جمهور آمریکا که همواره شعار دفاع از حقوق بشر را سر می‌دهد؛ با ناقضان حقوق بشر در ریاض نشست مشترک برگزار کرد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: فتنه ، شعار ، مرگ برآمریکا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار