تابناک: امام جمعه سمیرم با اشاره به سالروز قیام 15خرداد 42 گفت: همزمانی این قیام با رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باعث جاودانگی این ایام تاریخ ساز شد .
کد خبر: ۴۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 05 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی و شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد اظهار کرد: فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب این بود که این قیام مردمی باید زنده بماند و ماند.

وی با یادآوری اینکه پایه و اساس شکوفایی انقلاب از همان 15خرداد شروع شد اضافه کرد: بی عدالتی، ظلم و استبداد طاغوت پهلوی عامل به پاخاستن مردمی شد که به رهبری امام راحل در سال 57 به پیروزی رسیدند و بساط ظلم استکبار را برچیدند.

خطیب جمعه سمیرم با اشاره به اعزام زائران حضرت روح الله به تهران و تقدیر از دست اندرکاران این اعزام ها افزود: تکریم امامی که اسلام ناب را دوباره احیا کرد به هر طریق و روشی نیکو و شایسته است.

وی بیان داشت: حامی مستضعفان و کوخ نشینان بودن، خادم ملت، فقیه کامل و سیاستمدار برجسته، بی علاقگی به دنیا و تجملات و در یک کلام فردی که سبک زندگیش نشان از مسلمانی واقعی داشت از جمله خصوصیات امام بود.

حجت الاسلام رجایی پور خاطر نشان کرد: بزرگترین دستآورد و آرمان حضرت روح الله پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و استقلال و آزادی ایران از بند طاغوتیان زمان بود.

نمایشگاه کتاب با موضوعات دین، مهدویت و انتظار با 40درصد تخفیف در حاشیه برپایی نماز جمعه این هفته سمیرم برپا شده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار