مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۶۵ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال وام ضروری به یک‌هزار و ۷۱۴ خانوار مددجوی کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شد.
کد خبر: ۴۳۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 30 May 2017
احمد لطفی ظهر امروز در نشست  بررسی ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، انفاق و توجه به مستمندان را از ویژگی‌های ماه مبارک رمضان دانست و اظهار داشت: مردم نوع دوست استان بوشهر در ماه بهار قرآن در تامین معیشت مستمندان توجه خاصی دارند.

وی با تاکید بر رسیدگی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان افزود: در این ماه با عظمت طرح‌ها و برنامه‌های مهمی از سوی کمیته امداد برای رسیدگی به نیازمندان و مستمندان اجراء می‌شود که این خدمات در ابعاد و در قالب برنامه‌های گوناگون است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر  با اشاره به عملکرد و فعالیت‌های حمایتی این نهاد در سال گذشته گفت: در حال حاضر 56 هزار 559 نفر جمعیت مددجو متشکل از 29 هزار 85 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد خانوار 16 هزار 888 خانوار آن مربوط به خانوار سرپرست زن است.

لطفی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی این نهاد به مددجویان تحت حمایت تصریح کرد: در سال گذشته افزون بر 411 میلیون و 456 میلیون ریال خدمات و حمایت‌های خاص در سرفصل‌های مختلف به این مددجویان ارائه شده که 242 میلیارد ریال آن مربوط به پرداخت کمک معیشت آنان بوده است.

وی درباره تسهیلات پرداخت شده به مددجویان تحت حمایت خاطرنشان کرد: 65 میلیارد و 155 میلیون  ریال وام ضروری به یک‌هزار و 714 خانوار مددجو پرداخت شد و  21 میلیارد و 198 هزار ریال کمک موردی ویژه به دو هزار 782 خانوار انجام شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به تامین لوازم ضروری خانوارها و جهیزیه نوعروسان تحت حمایت، بیان کرد: در مدت یک سال گذشته  چهار هزار 400 فقره جهیزیه به ارزش 75 میلیارد ریال به فرزندان خانواده‌های مددجو اهداء شد و یک‌هزار 108 فقره کمک به تهیه لوازم ضروری خانه به ارزش 140 میلیارد ریال انجام شده است.

لطفی در زمینه مساعدت به پرداخت اجاره مسکن مددجویان و جبران پرداخت اقساط وام بهسازی مسکن روستائیان نیز خاطرنشان کرد: 900 میلیون ریال به منظور پرداخت 477 مورد اجاره مسکن مددجویی هزینه شد و چهار میلیارد و 690 میلیون ریال نیز به منظور جبران پرداخت اقساط وام بهسازی 416 مسکن روستایی مددجو انجام شده است.

وی، پرداخت 790 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به چهار هزار 781 دانش‌آموز و 13 میلیارد و 10 میلیون ریال شهریه و کمک هزینه دانشجویی را از دیگر خدمات ارائه شده به خانوارهای تحت حمایت از این نهاد عنوان کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار