فرماندار مشهد از آغاز به کار فعالیت انتخاباتی هم‌زمان با ابلاغ برنامه زمان‌بندی از سوی وزارت کشور در حدود دو هفته آینده خبرداد.
کد خبر: ۴۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 03 June 2015
علی‌محمد گلستانی‌فر در گفتگو با خبرنگار شهرآرا افزود: به احتمال زیاد اواخر خرداد یا اوایل تیرماه این برنامه ابلاغ و پس از آن نیز اولین جلسه هیئت اجرایی برای تعیین تعداد شعب و صندوق اخذ رای برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: هر نوع افزایش یا کاهش تعداد شعب و صندوق‌های اخذ رای بستگی به نظر هیئت اجرایی دارد و ما نیز در این زمینه از تجربه دوره‌های قبل استفاده خواهیم کرد. گلستانی‌فر همچنین درباره وضعیت و اقدامات صورت‌گرفته در برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان در مشهد بیان کرد: در مشهد به‌عنوان حوزه انتخابیه هماهنگی‌ها در حال انجام است و ما همچنان منتظر ابلاغ و دستور برنامه زمان‌بندی روند اجرایی کار انتخابات از سوی وزارت کشور هستیم.
وی همچنین با اشاره به نشست اخیر دو روزه فرمانداران شهرستان‌های کشور با رئیس‌جمهور و مسئولان نظام فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: در این گردهمایی مباحثی در زمینه‌های مختلف ازجمله انتخابات مطرح شده است.
 بنابراین محور اصلی این گردهمایی موضوع دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان بود.
گلستانی‌فر ادامه داد: در این جلسه روی موضوعاتی همچون، اهمیت و نقش و تاثیر انتخابات در منافع ملی، اهمیت مشارکت مردم، فرمانداران، مسئولان و غیره و تلاش برای ایجاد نشاط و امید در روند برگزاری انتخابات، قانون‌مداری و قانون‌مندی و بی‌طرفی مجریان برگزاری انتخابات و دخالت‌نکردن آن‌ها و غیره تاکید شد. وی با اشاره به اینکه امانت‌داری رای مردم باید شفاف و قانونی حفظ و عمل شود، تصریح کرد: در این نشست نیز وظایف فرمانداران در برگزاری انتخابات مطرح و نکاتی در این زمینه هم عنوان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار