کد خبر: ۴۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 03 June 2015
شهرستان های استان تهران در شب میلاد باسعادت امام عصر غرق در شادی و سرور بود و امروز نیز این شادی ادامه داشته و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی میزبان عاشقانی است که برای آمدنش لحظه شماری می کنند.

به گزارش مهر، در شب  و روز میلاد باسعادت امام عصر(عج) مردم شهرستان های استان تهران دعای فرج را زمزمه کرده و برای تعجیل در فرج امام زمان دست بر دعا برداشتند.

مردم شهرستان های استان تهران به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت شاد و مسرور بوده و با حضور در مساجد، حسینیه ها، امامزادگان واجب التعظیم و اماکن مذهبی به جشن و شادمانی پرداخته و آرزوی ظهور امام عصر را از خداوند مسألت کردند.

بر اساس گزارش خبرنگار مهر، در شهرستان های ورامین، پیشوا،قرچک، پاکدشت، پردیس، فیروزکوه، دماوند، شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، شهرقدس، ملارد، ری و سایر نقاط استان تهران مراسم جشن میلاد باسعادت امام زمان باشکوه و عظمت خاصی در حال برگزاری است.                                      

بر اساس اعلام مردم و مسئولان، جشن های شعبانیه بویژه جشن میلاد باسعادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت باشکوه تر از سال های گذشته در شهرستان های استان تهران برگزار شده است.

برپایی ایستگاه های صلواتی در نقاط مختلف استان تهران

مردم متدین و انقلابی شهرستان های استان تهران برای ابراز ارادت به مقتدا و امامشان با برپایی ایستگاه صلواتی از شهروندان پذیرایی کرده و با توزیع شیرینی، شربت، بستنی و دود کردن اسپند، میلاد امام عصر را گرامی داشتند.

همچنین حضور نوجوانان و جوانان در مراسم های جشن میلاد امام عصر توجه همگان را به خود جلب می کرد و این پیام را به تمامی دشمنان اسلام رساند که آینده سازان کشور هیچگاه از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت جدا نخواهند شد.

حضور باشکوه مردم در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی

حرم حضرت عبدالعظیم حسنی نیز مملو از عاشقان و منتظران ظهوری بود که خود را از نقاط دور و نزدیک به قبله تهران رسانده و میلاد باسعادت امام زمان را در حرم این شخصیت بزرگ جشن گرفتند.

حرم حضرت عبدالعظیم حسنی نیز به مناسبت میلاد باسعادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت چراغانی و برنامه های مذهبی نیز ویژه این ایام توسط واحد فرهنگی آستان مقدس حرم به اجرا گذاشته شد.

دشمن به دنبال شبهه افکنی درباره مهدویت است

حجت الاسلام رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز وظیفه شیعیان به عنوان منتظران آن حضرت باید مورد توجه قرار گیرد و نیمه شعبان و جشن میلاد امام عصر بهترین فرصت برای تأکید مجدد به موضوع مهدویت و انتظار است.                                        

رییس اداره تبلیغات اسلامی ورامین افزود: امروز دشمنان اسلام به خوبی متوجه شده اند که یکی از بال های مهم قدرت و اقتدار شیعه، فرهنگ مهدویت و انتظار است به همین خاطر برنامه ریزی مدونی برای ضربه زدن به این فرهنگ انجام داده و تلاش می کنند تا اعتقادات مردم را در این زمینه سست کنند.

باید مطالعه درباره مهدویت در جامعه گسترش یابد

وی ادامه داد: شبهه افکنی درباره موضوع مهدویت و انتظار و راه اندازی مدعیان دروغین از جمله فعالیت هایی است که دشمن طی سال های اخیر به صورت گسترده به آن پرداخته است.

این مسئول گفت: باید یک جوان و یک شیعه ایرانی درک درست و صحیحی از مفهوم انتظار و مهدویت داشته باشد و این امر هم تنها در سایه مطالعه و تحقیق ممکن است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار