فرماندار:
فرماندار سمنان با اشاره به افزایش 12 درصدی مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره قبل، گفت: این افزایش نشانه دغدغه شهروندان برای توسعه کشور است.
کد خبر: ۴۲۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 23 May 2017
به گزارش تابناک سمنان، سیدعباس دانایی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بیش از 68 درصد مردم شهرستان سمنان در حماسه 29 اردیبهشت درپای صندوق های رای حاضر شدند که درمقایسه با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا،مشارکت مردم بیش از 12 درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در دوره گذشته بیش از 56 درصد از مردم شهرستان سمنان در انتخابات شرکت کردند که افزایش چشمگیر حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 96 نشان دهنده، دغدغه مردم نسبت به مشکلات کنونی کشور است.

فرماندار سمنان گفت: حمایت مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از دکترحسن روحانی به افزایش اشتغال،رونق کسب وکار و فقرزدایی در کشور منجر می شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران در29 اردیبهشت برای دکتر روحانی سنگ تمام گذاشتند و دولت دوازدهم با اقتدار برای رفع مشکلات کشور قدم برمی دارد، خاطرنشان کرد: همه مسوولان استانی و شهرستانی برای افزایش رفاه اجتماعی و رونق کسب وکار در کشور تلاش می کنند و به یاری خداوند با عزمی راسخ در چهار سال آینده، بخش قابل توجهی از مشکلات کنونی مردم کشور برطرف می شود.

دانایی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با اتحاد مثال‌زدنی و مشارکتی پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت، بار دیگر با شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند و عزت و سربلندی این کشور سرافراز بار یگر به جهانیان یادآوری شود.

فرماندار سمنان اضافه کرد: باید طرفداران نامزدهای انتخاباتی با تدبیر وعقلانیت برای ساخت ایرانی آباد تلاش کنند و فقط در سایه وحدت و همدلی می توان برای آبادانی و شکوفایی این مرز وبوم برنامه‌ریزی کرد.

در انتخابات 29 اردیبهشت 501 هزار و 504 نفر واجد شرایط در استان سمنان رای دادند و مشارکت 80.5 درصدی را رقم زدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار