هم زمان با برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خراسان رضوی؛
هم زمان با برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خراسان رضوی؛ کتاب ده قصه از امام رضا(ع) در کتابخانه ثامن الحجج (ع) باخرز و با حضور اعضای کودک این کتابخانه جمع خوانی شد.
کد خبر: ۴۲۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 15 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، با حضور تعدادی از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه کتاب "ده قصه از امام رضا (ع)"در کتابخانه ثامن الحجج (ع) باخرز جمع خوانی شد.

اسماعیلی، مسئول کتابخانه ثامن الحجج (ع) این شهرستان گفت: در این جلسه ابتدا کتاب های معرفی شده برای جشنواره کتابخوانی رضوی و نحوه برگزاری جشنواره بیان و سپس کتاب "ده قصه از امام رضا (ع)" توسط اعضا خوانده شد.
 وی افزود: جهت آشنایی بیشترمخاطبان کتابخانه با جشنواره، برنامه های مختلفی از جمله، توزیع بروشور معرفی جشنواره، تهیه میز مخصوص کتب جشنواره و رایانه جهت شرکت در مسابقه و همچنین آموزش نحوه شرکت در مسابقه در سطح کتابخانه انجام گرفت.
کودکان باغشن نیشابور در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند
هم چنین با حضور پرشور و صمیمی کودکان روستای باغشن در شهرستان نیشابور در کتابخانه باقرالعلوم(ع) این روستا، مسابقه نقاشی کتابخوانی رضوی برگزار شد.
زکیه باغیشنی، مسئول  کتابخانه باقرالعلوم(ع) روستای باغشن نیشابور با اعلام این خبر گفت: جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیرة ائمة عصوم(علیهم‌السلام) و به مناسبت ایام با برکت دهة کرامت در همه گروه های سنی برگزار می‌شود که به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره در رده سنی کودکان، کودکان روستا در کتابخانه گردهم آمدند تا با جمع خوانی کتاب زیبای 10 قصه از امام رضا(ع)، ضمن آشنایی بچه ها با رفتار این امام بزرگوار به زبان ساده و کودکانه  این کتاب، مسابقه نقاشی از قصه های پندآموز کتاب 10 قصه از امام رضا(ع) نیز انجام شود.

باغیشنی ادامه داد: خوشبختانه اعضای کودک کتابخانه استقبال خوبی از مسابقه انجام دادند و امیدواریم با ایجاد انگیزه در نونهالان، خوانش کتاب های کودک ماسب این رده سنی بیش از گذشته در کتابخانه  انجام گیرد.
دانش آموزان «زاوه» در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند
هم چنین به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زاوه، جمع خوانی و مسابقه نقاشی جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور 50 نفر از دانش آموزان در کتابخانه عمومی استاد ذبیح اله صاحبکار زاوه برگزارشد.
به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری مسئولان آموزش و پرورش و آموزگاران، جمع خوانی و مسابقه نقاشی جشنواره رضوی با حضور 50 نفر از دانش آموزان مدرسه شهدا شهرستان زاوه در کتابخانه استاد صاحبکار برگزار شد.
در این جمع خوانی، کتاب 10 قصه از امام رضا (ع) برای بچه ها معرفی شد و دانش آموزان با درک موضوع قصه ها به طراحی و تصویرسازی در مورد موضوعات مورد نظر خود پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار