رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال ، بخش عمده ای از اشتغال کشور و استان بر دوش واحدهای صنفی است.
کد خبر: ۴۲۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ 14 May 2017
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال ، بخش عمده ای از اشتغال کشور واستان بر دوش واحدهای صنفی است.

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان در اولین جلسه هماهنگی اتاق های اصناف استان گلستان در سالجاری که با حضور روسای ادارات صنعت، معدن وتجارت و روسای اتاق های اصناف شهرستان های استان در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن وتجارت این استان  برگزار گردید، گفت:  در سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال، بخش عمده ای از اشتغال کشور واستان بر دوش واحدهای صنفی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در این جلسه در خصوص پیگیری ساماندهی فاقدین پروانه کسب ،برگزاری انتخابات الکترونیک ،به روز رسانی سایت ایرانیان اصناف و همچنین در خصوص به روز رسانی انتخابات اتحادیه های صنفی  تذکرات لازم را ارائه نمود.

قوانلو در خصوص پیگیری امور مرتبط به سامانه جامع انبارها نیز گفت: روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و روسای اتاق های اصناف شهرستانهای استان پیگیری لازم در خصوص ثبت و درج اطلاعات انبارها در سطح شهرستان مربوطه را مبذول دارند.

وی گفت: امسال مبارزه با کالای قاچاق از اولویت های سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان است و در همین راستا واحدهای صنفی باید فرهنگ استفاده از کالای داخلی را فرهنگ سازی نمایند.

قوانلو گفت: آمار کل اخطارهای پلمپ در سال گذشته 14912 مورد در سطح استان بوده که از این تعداد 4198 مورد منجر به پلمپ شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار